۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84449844
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی کارخانه کنسانتره سنگ آهن زیرکوه آغاز شد

بیرجند - ایرنا - همزمان با سومین روز هفته دولت عملیات اجرایی کارخانه کنسانتره سنگ آهن زیرکوه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در شهرستان زیرکوه آغاز شد.

به گزارش ایرنا فرماندار زیرکوه روز پنجشنبه در این آیین گفت: این واحد صنعتی با ظرفیت سالانه ۱۰۰ هزار تن و سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومان اجرایی می‌شود که با بهره‌برداری از این واحد، برای حدود ۱۵۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

محمدحسین عربشاهی افزود: این طرح از محل تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری ستاد توسعه خاوران اجرایی شد.

وی بیان کرد: پایگاه سلامت شهر زهان با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان نیز همزمان با سومین روز از هفته دولت در شهرستان به بهره‌برداری رسید که از این مقدار اعتبار، ۷۵۰ میلیون تومان کمک خیرین بوده است.

فرماندار زیرکوه گفت: با افتتاح این طرح، ۸۳۳ نفر از مزایای آن در روستاهای منطقه برخوردار شدند.

نگارخانه طلوع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زیرکوه هم امروز با حضور معاون استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان در این شهرستان افتتاح شد.

این مجموعه فرهنگی با زیربنای ۳۰۰ متر مربع و اعتبار ۹۵۲ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

ساختمان عملیاتی اداره گاز شهرستان زیرکوه با اعتبار چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌های افتتاحی سومین روز هفته دولت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در سومین روز هفته دولت به زیرکوه رفت و با حضور در گلزار شهدای شهر زهان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha