۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84449894
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخبار کوتاه از جنوب آذربایجان‌غربی

۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۲۳
کد خبر: 84449894
اخبار کوتاه از جنوب آذربایجان‌غربی

مهاباد- ایرنا- کشف و ضبط محموله قرص‌های غیرمجاز در مهاباد و جمع آوری تور صیادان و دستگیری سارقان منزل در سردشت همچنین توزیع ۱۰۰ بسته لوازم‌ التحریر بین دانش آموزان نیازمند بوکانی از جمله اخبار کوتاه جنوب آذربایجان‌غربی طی ۲۴ ساعت گذشته است.

فرمانده انتظامی مهاباد روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران ایست بازرسی دارلک در حین کنترل خودروهای عبوری در محور مهاباد به ارومیه به یک دستگاه سواری "هایما" مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد توحیدی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس اقدام به بازرسی از خودروی سواری کردند، افزود: در بازرسی از خودروی متوقف شده ۱۹ هزار و ۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ توحیدی اضافه کرد: نیروی انتظامی در برخورد با واردات هر گونه کالای قاچاق مصمم است و در این زمینه با متخلفان بدون اغماض برخورد می‌کند.

سارقان منزل در سردشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سردشت گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت از منازل در سطح شهرستان شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ موسی بهاری افزود: با اشراف اطلاعاتی و همچنین اقدامات فنی پلیسی در نهایت ۲ نفر سارق شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

وی اظهار داشت: در بازجویی به عمل آمده، متهمان به ۳ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان معترف شدند.

سرهنگ بهاری در پایان از شهروندان خواست با هوشیاری کامل در حین خروج از منزل، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریعتر سارقان کمک کنند.

کشف تور صیادی و ۲۰ متر کابل برق در سردشت

رییس اداره حفاطت محیط زیست سردشت گفت: افرادی که اقدام به صید غیرمجاز ماهی با استفاده برق در تنگه "گرژال" این شهرستان می کردند، قبل از عر اقدامی شناسایی و با مشاهده نیروی های حفاظت پا به فرار گذاشتند.

خالد بایزیدی اضافه کرد: براسس گزارش های مردمی و با همکاری فعالان محیط زیست، متخلفین که متوجه حضور مامورین شده بودند، یل بجا گذاشتن ادوات صیادی متواری شدند.

وی اظهار داشت: در این عملیات یک عدد تور بزرگ صیدماهی به همراه بیش از ۲۰ متر کابل برق کشف و ضبط شد.

مهاباد و سردشت از شهرهای مرزی و در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شدند.

۱۰۰ بسته لوازم‌ التحریر بین دانش آموزان نیازمند بوکانی توزیع شد

فرمانده سپاه بوکان گفت: با همکاری و مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی حمزه سیدالشهدا ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان محروم روستاهای این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی اظهار داشت: این بسته های آموزشی  که شامل کیف، دفتر و دیگر اقلام نوشت افزار است به مناسبت هفته دولت و در آستانه آغاز سالتحصیلی جدید در میان دانش اموزان روستاهای محروم و دور افتاده بوکان توزیع شد .

وی ارزش هر بسته از لوازم التحریر را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هر بسته شامل هفت قلم لوازم تحصیل و نوشت‌ افزار است که با بسته‌ بندی مناسب و رعایت مسائل بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا به دانش آموزان نیازمند تحویل داده شده است.

فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: اهدای جهزیه به نوعروسان، آب رسانی به روستاهای دارای تنش آبی، برگزاری رزمایش بزرگ کمک های مومنانه، ساخت خانه محرومان، تهیه و توزیع غذای گرم و اب رسانی با لوله به روستاهای هدف را از مهمترین برنامه های حوزه محرومت زدایی سپاه بوکان در سال جاری عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار جمشیدی اضافه کرد: بی ترید این اقدامات در راستای ریشه کنی محرومیت در روستاهای بوکان انجام گرفته و این کار با تلاش مسوولان ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha