گلزار شهدای پاکدشت به مناسبت هفته دولت گلباران شد

تهران- ایرنا- همزمان با هفته دولت و با حضور فرماندار و مسئولان پاکدشت، گلزار شهدای این شهرستان گلباران شد.

به گزارش ایرنا در این مراسم که روز پنچشنبه و با حضور مسئولان وجمعی از خانواده های معظم شهدا برگزار شد، حضار با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و نثار گل به مزار شهدا، بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای معظم و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

فرماندار پاکدشت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه تقوا و مدیریت جهادی هستند که با رفتار و کردار خود درس بزرگ وحدت و یکپارچگی را به جامعه دادند.

مهدی یوسفی جمارانی خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران را ادامه راه شهدا دانست و گفت: اگر مسئولان در جایگاه خود به خوبی کار کرده و گره از کار مردم باز کنند، به طور قطع رضایت خداوند متعال، شهدا و نیز مردم جلب می‌شود.

وی تأکید کرد: حرکت در مسیر شهدا جز با خدمت رسانی صحیح و بی‌منت به مردم صورت می‌گیرد و همه مسئولان موظفند تا در این راه، به شهیدان رجایی و باهنر تأسی کنند.

یوسفی اضافه کرد: به مناسبت هفته دولت ۲۳ طرح صنعتی، عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۲۵۴ میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان در پاکدشت به بهره‌برداری می‌رسد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

شهرستان پاکدشت ۴۴۰ شهید در دوران دفاع مقدس و انقلاب تقدیم اسلام کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha