۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۲۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84450193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ طرح در شهرستانهای خواف و بجستان خراسان رضوی به بهره برداری رسید

گناباد- ایرنا- همزمان با سومین روز هفته دولت ۶ طرح با هزینه ۱۴۰ میلیارد ریال روز پنجشنبه در شهرستانهای خواف و بجستان استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

چهار طرح از این تعداد با هزینه ۷۷ میلیارد ریال در شهرستان بجستان و ۲ طرح با هزینه ۶۳ میلیارد ریال در شهرستان خواف مورد بهره برداری قرار گرفتند.

حسین ابراهیمی کردیانی فرماندار بجستان این طرح‌ها را شامل اصلاح و توسعه معابر روستای زین آباد به میزان ۶ هزار مترمربع، خوابگاه و مهمانسرای ورزشی به مساحت ۱۳۰ مترمربع با ظرفیت ۵۰ نفر، سامانه آبیاری نوین کشاورزی به طول ۱۲۷ کیلومتر و مرمت قناتها ذکر کرد.

حسین سنجرانی فرماندار خواف هم گازرسانی به روستای همزاره بخش جلگه زوزن و گازرسانی به ۳۳ واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان را از جمله طرحهای به بهره برداری رسیده برشمرد.

۱۳۲ طرح با هزینه هزار و ۴۷۱ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال طی هفته دولت در شهرستان‌های گناباد، بجستان و خواف در جنوب استان خراسان رضوی مورد بهره برداری قرار می گیرند.

شهرستان‌های گناباد، بجستان و خواف در مجموع با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در ۲۸۷، ۲۷۸ و ۲۶۷ کیلومتری جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی مشهد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha