مدرسه ۶ کلاسه شهید هاشمی روستای دهو در میناب افتتاح شد

بندرعباس- ایرنا- مدرسه پسرانه ۶ کلاسه شهید هاشمی روستای دهو با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان شهرستانی و استانی در میناب افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس روز جمعه در حاشیه بهره برداری از این طرح آموزشی گفت: این مدرسه با هزینه ۳۳ میلیارد ریال احداث شده است که ۷۵۰میلیون ریال از اعتبار طرح به همراه تجهیزات را نوسازی مدارس و بقیه را با مشارکت خیر مدرسه سار «حاج حسین زاهدی» تامین شده است.
سید فخرالدین هاشمی افزود: عملیات اجرایی این مدرسه از سال ۹۸ در فضایی به مساحت سه هکتار و با زیربنای ۹۸۰ مترمربع آغاز شده بود.
وی بیان داشت: همچنین این خیر بومی منطقه، همزمان هزینه ساخت ۲واحد آموزشی «مدرسه شهید شاکری سبهتی» و «مدرسه ابوذر غفاری روستای تمبک» را در شهرستان میناب تقبل کرده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان اظهارداشت: این مدرسه مزین به نام شهید سید احمد هاشمی از شهدای جنگ تحمیلی بوده و ظرفیت پذیرش ۱۵۰ دانش آموز را داراست.

میناب


استاندار هرمزگان در حاشیه آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهید هاشمی در روستای دهو میناب، از خیر نیک اندیش حاج حسین زاهدی با اهدا لوح سپاس قدردانی کرد.


 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha