۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۰۶
کد خبر: 84450645
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتقاد و حمایت‌ از حضور دوباره باخ در توکیو

۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۰۶
کد خبر: 84450645
انتقاد و حمایت‌ از حضور دوباره باخ در توکیو

تهران- ایرنا- برگزاری بازی‌های پاراالمپیک توکیو موجب شد توماس باخ دوباره راهی ژاپن شود؛ سفری که هم با انتقادها و هم حمایت‌هایی همراه بود.

به گزارش ایرنا، کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) در پی انتقادهای صورت گرفته از توماس باخ به دلیل بازگشت دوباره وی به توکیو برای حضور بازی‌های پارالمپیک، از حضور وی دفاع کرد.

کریگ اسپنس، سخنگوی کمیته بین المللی پارا المپیک معتقد است که سفر باخ بر تعهد وی به جنبش پارالمپیک تأکید می‌کند و مدعی است که روابط بین این دو سازمان بهترین تعامل بوده است. توماس باخ پس از گذراندن سه روز در توکیو و حضور در مراسم افتتاحیه به سوئیس بازگشت. او طی حضور در توکیو در تعدادی از اماکن بازی‌های پارالمپیک از جمله سالن بسکتبال با ویلچر، محل مسابقات گلبال و شمشیربازی باویلچر و ورزشگاه ملی یویوگی برای راگبی با ویلچر، حضور یافت. وی همچنین برای اهدای مدال‌های شنا در مرکز بازی‌های آبی دعوت شد.

اما در مقابل منتقدانی هم حضور باخ در توکیو را غیرمنظقی دانستند. شیگرو اومی، متخصص بیماری‌های عفونی که ریاست کمیته فرعی دولت در زمینه مقابله با کرونا را بر عهده دارد، در این خصوص گفت: سفر باخ با توجه به افزایش موارد کرونا در پایتخت، فاقد منطق است و احساس می‌کند باخ می‌توانست در خانه بماند و به صورت آنلاین رویدادها را تماشا کند، اما اسپنس بر اهمیت حضور رسمی رئیس آلمانی تبار کمیته بین المللی المپیک در ورزش پارالمپیک تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha