۳۵۰ میلیارد ریال به مجتمع فرهنگی تربت‌حیدریه اختصاص یافت

تربت‌حیدریه- ایرنا- نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۵۰ میلیارد ریال به مجتمع فرهنگی هنری پیشکوه تربت‌حیدریه از پروژه های نیمه تمام سالهای قبل اختصاص یافت‌.

محسن زنگنه روز جمعه در نشست خبری افزود: برای رفع مشکل اسناد زمین و برخی مسایل دیگر در این مجتمع با پدیده تنبلی برخی مدیران مواجه هستیم که به بهانه کرونا کار را تعطیل کرده‌اند.
وی ادامه داد: در تربت حیدریه با پدیده بد اخلاقی‌ در شبکه‌های اجتماعی مواجه هستیم و بسیاری از افراد به جای اینکه وقت و انرژی خود را صرف تجلیل و ایجاد انگیزه برای خدمت رسانی در مدیران و مسوولان و رفع  مشکلات کنند، فقط به فکر بدنام کردن شخص و خانواده‌اش هستند و انرژی خود و مدیر را می گیرند.

نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: در بسیاری شهرهای ایران، اصلاح طلب و اصولگرا با هدف توسعه منطقه خود، کنار هم قرار می‌گیرند تا مشکلات را رفع کنند اما هنوز این نگاه و هم افزایی سیاسی برای توسعه شهرستان در بین گروه های مختلف سیاسی این منطقه شکل نگرفته است. 
وی افزود: مدیران این منطقه به جای پاسخ‌گویی به ادمین‌ها و افراد گمنام و بی‌هویت در شبکه‌های اجتماعی باید خود را موظف به پاسخگویی به رسانه‌های رسمی و معتبر بدانند. 
در این مراسم علاوه بر تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان از برگزیدگان ششمین جشنواره ملی عکس زعفران ایران نیز قدردانی شد. 
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha