۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84451849
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: مدیران به صورت میدانی به دنبال حل مشکلات مردم باشند

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: اکنون که دولت سیزدهم جوانگرایی را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است مدیران جوان نیز به صورت میدانی در برطرف کردن مشکلات مردم کوشا باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا نوری روز شنبه در آیین افتتاح متمرکز طرح های هفته دولت خراسان شمالی جوانگرایی دولت سیزدهم را سبب خیر و خدمت بیشتر به مردم دانست و اظهار داشت: جوان‌گرایی دولت سبب می‌شود وزرا با وقت و انرژی بیشتری در خدمت مردم و مطالبات مردم جامعه باشند.

وی با اشاره به سفر هیات دولت به خوزستان در نخستین روزهای کاری تصریح کرد: مسئولانی که میدانی وارد کار می شوند، نقطه بحران را در زمان لازم تشخیص می‌دهند و کار را بررسی کرده و تصمیمات لازم برای حل مشکل می‌گیرند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه محرومیت زدایی و عدالت از شعارهای دولت دولت سیزدهم است، افزود: این شاخصه نیاز امروز مردم است چرا که مردم به شعار محرومیت زدایی و عدالت رای دادند و امیدواریم عدالت به معنای واقعی کلمه در جامعه ایجاد شود و رانت و فساد در جامعه ریشه کن شود.

وی جوانگرایی را از شاخصه های با ارزش دولت سیزدهم دانست و گفت: کابینه رییسی ۱۰ سال از دولت دوازدهم جوانتر است و اکنون جوانگرایی بعنوان تاکید مهم مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم رهبری به خوبی مدنظر قرار گرفته است

حجت الاسلام نوری بیان کرد: شعارهایی که دولت سیزدهم در رفع نیازهای مردم داده است، توانسته تا حد زیادی امید را در مردم ایران زنده نگه دارد و همه باید در این راستا و برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

امام جمعه بجنورد: مدیران به صورت میدانی به دنبال حل مشکلات مردم باشند

رسیدگی به معیشت مردم

رییس کل دادگستری خراسان شمالی نیز در ادامه این آیین اظهار داشت: رسیدگی به معیشت امروز از دغدغه های مسولان است و دولت سیزدهم باید با رفع موانع تولید و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی مشکلات معیشتی جامعه را برطرف کند.

حجت الاسلام اسدالله جعفری افزود: وضعیت موجود نشان می دهد که شرایط معیشتی مردم مناسب نیست و انتظارات مردم برای حل این مشکل زیاد است و دولت سیزدهم باید این انتظارات به حق را برآورده کند.

وی بیان کرد: دستگاه قضا نیز از ارکان اصلی قدرت در کشور است و در اجرای سیاست های کلان اقتصادی استان در کنار سایر مسوولان است و همانند سابق و با قدرت بیشتر در رفع مشکلات مردم گام بر می دارد.

رییس دادگستری خراسان شمالی ادامه  تصریح کرد: سیمای دولت اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب به خوبی ترسیم شده است و حاکمیت ارزش های دینی و الگوی پیشرفت اسلامی از شاخصه های این راهبرد است و همه ما باید در راستای رسیدن به این ارزش ها گام برداریم.

وی عنوان کرد: عزت ایران اسلامی اقتدا می کند تا در برابر جبهه کفر ایستادگی کنیم و اگر مسوولان به صورت میدانی فعالیت کنند توان مقابله با دشمنان اقتصادی را خواهیم داشت.

۵۹۹ طرح عمرانی، کشاورزی، آموزشی و فرهنگی با عتباری بالغ بر ۱۷ هزار و ۸۰ میلیارد ریال امروز یکشنبه در ششمین روز از هفته دولت با حضور مسوولان خراسان شمالی به صورت متمرکز افتتاح و کلنگ زنی شد.

دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است.

این استان شمالشرق کشور  ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴درصد آن در روستاها سکونت دارند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha