۲۹ سرمایه‌گذار در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان فارس  ‌زمین دریافت کرده‌اند

شیراز- ایرنا- مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت: تاکنون ۲۹ سرمایه‌گذار در قالب انعقاد قرارداد با این شرکت زمین مورد نیاز برای ایجاد واحد تولیدی در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان شهرستان کوه‌چنار را دریافت کرده‌اند.

احد فتوحی، روز شنبه در پنجمین روز از هفته دولت در آیین بهره‌برداری از ۲ واحد تولیدی در این ناحیه صنعتی افزود: از مجموع ۲۹ قرارداد منعقد شده، چهار واحد با اشتغال ۴۰ نفر به مرحله بهره‌برداری رسیده و سایر واحدها نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارند که  پنج واحد مراحل پایانی کار را طی می‌کنند.
وی، با اشاره به افتتاح ۲ واحد تولیدی تولید سبد میوه و تولید بتن آماده با ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این ناحیه صنعتی افزود: با بهره‌برداری از این ۲ واحد برای ۲۲ نفر اشتغال ایجاد می‌شود و تعداد واحدهای فعال در این ناحیه صنعتی به چهار واحد می‌رسد و ۲ واحد دیگر نیز تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.
او اظهار داشت: ناحیه صنعتی چنارشاهیجان از نواحی صنعتی جدید استان است که  واگذاری اراضی  آن از سال ۹۶ آغاز شده و در این مدت شاهد توسعه این شهرک بوده‌ایم.
 مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: طی چهار سال اخیر، با توجه به تخصیص اعتبارات مناسب برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان، زیرساخت های مورد نیاز این ناحیه صنعتی تامین شده و به دنبال تکمیل سایر امکانات مورد نیاز این ناحیه صنعتی هستیم.
فتوحی، هدف از راه‌اندازی ناحیه صنعتی چنارشاهیجان را فراهم کردن زیرساخت مناسب برای استقرار واحدهای صنعتی و توسعه و اشتغال در این منطقه دانست و افزود: با توجه به استقبال متقاضیان برای استقرار در این ناحیه صنعتی، به دنبال اجرای طرح توسعه این ناحیه هستیم.
وی گفت: این ناحیه صنعتی با توجه به قرارگیری در امتداد محور غرب استان فارس به خوزستان از موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.
او افزود: هم اینک سه طرح زیرساختی شامل حفر و تجهیز یه حلقه چاه جدید، شبکه داخلی گاز و ساختمان نگهبانی در این ناحیه صنعتی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال درحال اجرا است و پیش بینی اجرای سه طرح دیگر نیز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha