سند تک برگ برای بیش از هفت میلیون مترمربع از اراضی ملی ارسنجان صادر شد

شیراز-ایرنا- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان گفت: سند تک برگ کاداستری برای هفت میلیون و ۷۷۱ هزار و ۸۸۱ متر مربع از اراضی ملی این شهرستان به نام دولت صادر شد.

به گزارش شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، حسن خسروانیان افزود: سند تک برگ پلاک ۵۷۹/۱ بخش ۱۴ فارس موسوم به جلال آباد بکهدان به مساحت هفت میلیون و ۷۷۱ هزار و ۸۸۱ متر مربع با تلاش مجدانه کارشناسان ممیزی اراضی و مهندسی اداره منابع طبیعی و با همکاری خیلی خوب اداره ثبت اسناد واملاک شهرستان ارسنجان صادر شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان با اشاره به تحقق اهداف و سیاست‌های ابلاغی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در جهت سنددار شدن اراضی ملی گفت: با اجرای طرح کاداستر یا حدنگاری اراضی ملی دست افراد متخلف و سودجو از اموال بیت المال کوتاه شده و از تخریب و تصرف غیر قانونی جلوگیری می شود.

سند تک برگ برای بیش از هفت میلیون مترمربع از اراضی ملی ارسنجان صادر شد

در مراسمی با اهدای لوح تقدیر از همکاری صمیمانه رییس و کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ارسنجان قدردانی و این سند به رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تحویل داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha