۷ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84452514
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

۱۸۸ طرح اشتغالزای کمیته امداد در ششتمد خراسان رضوی ثمر داد

سبزوار- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد در استان خراسان رضوی گفت: با پرداخت ۹۱ میلیارد ریال تسهیلات، ۱۸۸ طرح اشتغالزا برای مددجویان زیر پوشش این نهاد شهرستان در یک سال گذشته ایجاد شد.

ابراهیم خطیب روز ‌یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عمده این تسهیلات با هدف توانمندسازی و اشتغالزایی خانواده‌های زیر پوشش در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، طیور و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: همچنین سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برای ساخت ۲۸ مورد و تعمیر ۹۰  مسکن مددجویی و هشت میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال تسهیلات مقاوم سازی مسکن به خانواده‌های مددجو پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد افزود: همزمان با هفته دولت پنج دستگاه تراکتور نیز از محل پرداخت وام اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) به متقاضیان این شهرستان تحویل داده شد.

خطیب با اشاره به افزایش اعتبارات اشتغالزایی نهاد کمیته امداد، از شوراهای شهری و روستایی خواست تا خانواده‌های زیر پوشش ساکن روستا و واجد شرایط را برای دریافت وام اشتغال به این نهاد معرفی کنند.

چهار هزار و ۲۲۵ نفر از جمعیت ۲۴ هزار نفری شهرستان ششتمد در قالب ۲ هزار و ۳۳ خانوار زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

ششتمد از بخش های تابعه شهرستان سبزوار بود که با موافقت هیات دولت در اردیبهشت امسال به شهرستان ارتقا یافت. مرکز این شهرستان تازه ‌تاسیس سه هزار و ۷۸۶ کیلومترمربعی با جمعیت ۲۴ هزار نفر در ۲۵۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha