۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84452885
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهدای ۱۰۰ هزار سرنگ به مرکز بهداشت شرق اهواز 

۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷
کد خبر: 84452885
اهدای ۱۰۰ هزار سرنگ به مرکز بهداشت شرق اهواز 

اهواز - ایرنا - رییس مرکز بهداشت شرق اهواز از اهدای ۱۰۰ هزار سرنگ توسط شرکت شیمی بافت به این مرکز خبر داد.

امراله مردانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این تعاملات بین بخشی به نفع سلامت مردم است و امیدواریم دیگر شرکت‌ها نیز در این زمینه به ما کمک کنند.

وی با تشکر از مسوولان ارگان‌ها و سازمان‌هایی که در راستای اجرای مسوولیت‌های اجتماعی کمک حال مدافعان سلامت هستند گفت: این اقدام ارزنده در مهار کنترل بیماری کرونا و واکسیناسیون سریع همگانی در خوزستان بسیار تاثیرگذار است.

دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به روند خوب واکسیناسیون در اهواز افزود: هم اکنون واکسن آسترازنکا، سینوفارم و برکت به اندازه کافی داریم و واکسیناسیون نوبت اول و دوم تزریق جامعه هدف در حال انجام است.

وی با بیان به اینکه ۱۴ پایگاه تجمیعی در غرب و شرق اهواز کار تزریق واکسن را انجام می‌دهند گفت: تاکنون در شرق اهواز، بیش از ۲۶۰ هزار دز واکسن تزریق شده و تلاش می‌کنیم سرعت کار را بیشتر کنیم.

مردانی افزود: از شهروندان همچنان تقاضا داریم که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را جدی گرفته و از حضور در مکان‌های شلوغ خودداری کنند تا بیماری مدیریت شود.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان نارنجی و چهار شهرستان زرد کرونایی هستند.

تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار دز واکسن در استان خوزستان تزریق شده است. همچنین حدود سه هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha