۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۲۷
کد خبرنگار: 3134
کد خبر: 84453064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گرمسار: مسئولان دولتی همواره صبور و انتقاد پذیر باشند

سمنان- ایرنا- امام جمعه گرمسار گفت: پذیرفتن مسئولیت لوازم و پیش‎‌نیازهایی مانند سعه صدر، صبوری، انعطاف و انتقادپذیری دارد و لازم است مسئولان این ویژگی‌ها را در خود تقویت کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا آرامی روز یکشنبه در آیین مجازی افتتاح طرح‌های شهرستان گرمسار به مناسبت هفته دولت ابراز داشت: از دیدگاه پیامبر اکرم (ص)، با فضیلت‌ترین افراد کسانی هستند که بیشترین نفع را به مردم برسانند و حضور در بدنه دولت فرصت مغتنمی برای خدمت‌رسانی و تحقق این سخن حضرت محمد (ص) است.

وی افزود: تقارن هفته دولت با رای اعتماد مجلس به کابینه و آغاز به کار دولت جدید را می‌توان به فال نیک گرفت و امید است با حضور افراد تازه نفس در دولت، مشکلات مردم رفع شود.

امام جمعه گرمسار گفت: مسئولان دولتی در کشور و شهرستان گرمسار در سال‌های اخیر پاکدست، جهادی و خدمتگزار بودند و با وجود تحریم‌ها در حد توان خدمتگزاری کردند.

آرامی بیان کرد: فرماندار گرمسار نیز فردی انقلابی بود که با تلاش خالصانه به دور از نگاه سیاسی و جناحی برای توسعه این شهرستان تلاش کرد.

دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است.

هفته دولت امسال ۴٠١ طرح با یکهزار و ۶٩٠ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

طرح های افتتاحی هفته دولت در استان سمنان ٣١٧ طرح با هزینه‌کرد یکهزار و ٢٨۵ میلیارد تومان است که شامل ٣۴ طرح سرمایه‌گذاری اقتصادی با ٨٨١ میلیارد تومان و ٢٨٣ طرح عمرانی با ۴٠۴ میلیارد تومان می‌شود.

هفته دولت امسال در استان سمنان ٨۴ طرح با ۴٠۵ میلیارد تومان اعتبار نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha