شهردار منتخب کرمان به وزارت کشور معرفی شد

کرمان - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به انتخاب سعید شعرباف به عنوان شهردار کرمان طی یک فرایند رای گیری اعضای این شورا گفت: این گزینه امروز به فرمانداری برای گرفتن تایید استانداری و وزارت کشور معرفی شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا نادری روز یکشنبه در دیدار اعضای شورا با استاندار کرمان ضمن تبریک هفته دولت افزود: همزمان با اعلام نتایج انتخابات شوراها، کار خود را شروع کردیم و از همان زمان ملاقات با مسئولان و گرفتن مشورت برای دریافت همه نقطه نظرات کارشناسی در انتخاب شهردار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: محسن پوراسماعیلی به عنوان سرپرست شهرداری در نخستین روز فعالیت از بین کارکنان شهرداری انتخاب شد که فردی مناسب در رصد تمامی کارمندان و مسئولان بود.

نادری تصریح کرد: شورای اسلامی شهر کرمان ابتدا فراخوان عمومی برای انتخاب شهردار کرمان داد و همچنین از تمامی نخبگان و افراد دارای مسئولیت خواستیم افراد مناسب را معرفی کنند که در نهایت فهرستی ۱۲۶ نفره جمع آوری شد.

وی افزود: برای این افراد با وسواس تمام زمان گذاشتیم و سابقه ها را در آوردیم؛ افراد فاقد شرایط قانونی و انصراف دهندگان جدا شدند و در نهایت به فهرسیتی ۱۰ نفره و سپس پنج نفره رسیدیم که از آنان خواستیم در کرمان حضور یابند و از آنان مصاحبه گرفتیم که به صورت زنده پخش شد و مردم در این خصوص اظهار نظر کردند.

نادری یادآور شد: در نهایت از بین این افراد ۲ نفر باقی ماندند (شعرباف و پوراسماعیلی) که مورد تایید تمامی اعضای شورای اسلامی کرمان بودند و طی فرایند رای گیری گزینه شهردار کرمان انتخاب و امروز به فرمانداری کرمان برای گرفتن تایید استانداری و وزارت کشور معرفی شد.

فتح الله مویدی عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این دیدار گفت: سعید شعرباف با ۶ رای به عنوان شهردار کرمان انتخاب شد و محسن پوراسماعیلی پنج رای شورا را در این انتخابات دریافت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha