۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 2164
کد خبر: 84453223
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج طرح تامین برق در آستارا به بهره برداری رسید

۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۳۷
کد خبر: 84453223
پنج طرح تامین برق در آستارا به بهره برداری رسید

آستارا - ایرنا - پنج طرح تامین و توزیع برق به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان در آستارا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرپرست فرمانداری آستارا روز یکشنبه در آئین افتتاح ترانس برق در حاشیه رودخانه مرداب گفت: این طرح ها شامل چهار فیدر فشار متوسط از پست برق جدید شهید نبی نیا به طول یکهزار و ۹۷۹ متر، تعویض ۲ هزار و ۸۰۳ متر شبکه فشار ضعیف هوایی مسی با کابل خود نگهدار، نصب دستگاه پست هوایی و نصب ترانس با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال است.

سید سعید میر قربانی بیان کرد: این طرح ها در میرزانق محله، کوی امامی، کوی کشاورز، روستای قره سو، خیابان های فارابی، شریعتی، شالیزار، فرهنگیان، ساحل، آزادی و روستاهای باغچه سرا، عنبران، کوی پاسداران و بلوار جمهوری اسلامی اجرا شده است.

وی ادامه داد: طرح برق امید در آستارا اجرا می شود و در این راستا مشترکان به سه بخش کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف تقسیم شده اند و مشترکانی که در ماه کمتر از ۸۰ کیلووات ساعت برق مصرف کنند از تخفیف ۱۰۰ درصدی برخوردار خواهند شد.

وی بیان کرد: اپلیکیشن برق من در قالب طرح تحول دیجیتال در صنعت برق راه اندازی شده و هدف از ایجاد این بستر، حذف قبوض کاغذی و جلوگیری از مراجعات حضوری برای قرائت کنتور یا پرداخت قبوض در وضعیت پیش آمده از شیوع کرونا است.

اداره برق آستارا دارای پنج بخش اداری، ۷۲۱ دستگاه ترانس تقویت،  ۲۹۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و ۵۴ هزار مشترک برق است.

۹۰ کارمند نمونه آستارا تجلیل شدند

بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا فرمانداری و سایر ادارات آستارا در آخرین روز از هفته دولت از کارمندان نمونه خود تجلیل کردند.

سعید میرقربانی سرپرست فرمانداری آستارا روز یکشنبه در آئین تجلیل از کارمندان نمونه در  فرمانداری گفت: علاقه مندی کارمندان به خدمت صادقانه مهم است و رفتاری که یک کارمند با ارباب رجوع دارد، در قضاوت مردم نسبت به کارکنان دولت تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: مسئولیت ها، فرصت های مهمی برای گره گشایی از کار و مشکلات مردم است و در چنین نظامی، انجام هر خدمتی باید بر مبنا و معیار صداقت، تقوا و رضایت مردم باشد.

وی یادآور شد: در هفته دولت سال جاری حجت الاسلام محمد مهدی حبیبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا به عنوان مدیر نمونه شهرستان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

هفته نخست شهریور ماه سالگرد شهادت رجایی و باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت در سال ۱۳۶۰، هفته دولت نامگذاری شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha