انقلابی گری بدون عقلانیت برای کشور زیان بار است

قزوین - ایرنا - دبیر حزب اراده ملت ایران در قزوین گفت: انقلابی گری بدون عقلانیت، تحقیق و مطالعه لازم برای کشور خسارت زا و زیان بار بوده و آثار سوئی در سطح جامعه نیز برجای خواهد گذاشت.

سیدجمال خضری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با هیات دولت مبنی بر اینکه انقلابی بودن باید همراه با عقلانیت باشد، افزود: متاسفانه عده‌ای انجام هر کاری را بدون تحلیل و استدلال کافی با صفت انقلابی همراه می کنند در حالی که این موضوع انقلابیگری نیست، بلکه بی برنامگی است و اگر کشور بدون برنامه حرکت کند آثار سوء و زیان باری را به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در اوایل انقلاب نیز این موضوع را شاهد بودیم که حضرت امام (ره) در همان برهه بلافاصله دستور دادند که عده‌ای برای نوشتن قانون اساسی اقدام کنند که به ما پیام دارد بدون قانون نمی‌توان کشور را اداره کرد.

خضری اضافه کرد: امام راحل بلافاصله فرمان همه پرسی را صادر کردند تا مردم، نوع حکومت و سیستم حاکم را انتخاب کنند و از همان ابتدای انقلاب سیستم و نظام مدیریتی منسجمی در کشور شکل گرفت ولی متاسفانه الان شاهد هستیم برخی به بهانه انقلابی گری و کار جهادی، کارهای بدون مطالعه انجام می دهند که انجام آن نتایج مخربی دارد.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال در حال حاضر، بی آبی رودخانه کارون نتیجه فقدان مدیریت یا سوء مدیریت اتفاق افتاده در رودخانه‌های بالادست آن بوده که امروز موجب خشکی این رودخانه، افزایش ریزگردها، تلف شدن حیوانات، خشک شدن تالاب ها و از بین رفتن مراتع شده است.

دبیر حزب اراده ملت در استان قزوین اظهار داشت: خشک شدن زاینده رود، قفل شدن چرخ اقتصاد، صنعت، کشاورزی، گردشگری و فناوری کشور از جمله موارد دیگری هستند که نتیجه سوء مدیریت یا نگاه به ظاهر انقلابی بوده که برای کشور زیان بار شده است.

 دبیر حزب اراده ملت ایران یادآور شد: در حال حاضر باید تمامی کارها براساس عقلانیت، علم و مطالعه پیش برود و در حالی که به روحیه انقلابی و جهادی نیاز داریم ولی از عمل کردن بدون مطالعه نیز پرهیز کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha