۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 84454080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازسازی انقلاب در همه عرصه‌ها موجب پیشرفت کشور می‌شود

گرگان - ایرنا - استاد دانشگاه گلستان با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای دولت گفت: یادآوری ضرورت بازسازی انقلاب در همه عرصه ها یکی از محورهای مهم و راهبردی ایشان برای تعالی جامعه است که باید مورد توجه اعضای دولت سیزدهم قرار بگیرد.

مصیب عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: تداوم بازسازی انقلاب در همه عرصه ها، اساس شکل گیری انقلاب است تا تحول بنیادین و همراه با دستاوردهای تعالی بخش و امید آفرین برای همه عرصه ها و نسل آینده به همراه داشته باشد.

وی یادآور شد: روحیه انقلابی همراه با عقلانیت و تدبیر درست و کم اشتباه در دهه ۶۰  به ثبات داخلی و مهار جنگ تحمیلی منجر شد اما کشور از دهه ۷۰ به بعد از روحیه انقلابی فاصله گرفت و ناهمخوانی میان گفتمان انقلاب اسلامی و عملکرد به وجود آمد.

عباسی گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب به ویژه عمل به بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه فعالیت دولت سیزدهم برای رفع این خلا قرار گرفته به طوری که آیت الله سید ابراهیم رییسی در روز تنفیذ حکم رییس جمهوری بر این مهم صحه گذاشت و اجرای آن را جزو مرامنامه دولت قرار داد.

وی با بیان این که ساخت نظام انقلاب اسلامی جای تعارف، رفیق بازی و جناح بازی نیست ابراز امیدواری کرد که دولت سیزدهم با بهره گیری از بیانات راهبردی اخیر رهبر معظم انقلاب بتواند طرحی نو را ایجاد کرده و با همراهی همه ورزا، سبب رفاه مردم و تداوم عزت ایران شود.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: جامعه دانشگاهی نیز آماده کمک به دولت سیزدهم برای تسریع در تحقق بیانات راهبردی رهبر معظم انقلاب در بازسازی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌هاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha