۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1028
کد خبر: 84454091
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در ساری برگزار شد

ساری - ایرنا -مراسم بزرگداشت هفته دولت با یاد و نام شهیدان دولت به ویژه باهنر و رجایی با سخنرانی نماینده ولی فقیه در مازندران و با حضور شماری از مسئولان دستکاه های اجرایی و آحاد مردم صبح امروز دوشنبه در مسجد امام رضا (ع) بوستان ولایت ساری برگزار شد.

حجت اسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی در این مراسم ضمن یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر گفت : شیاطین و استکبار تفکر، فرهنگ و باور شهیدان با هنر و رجایی را برتمی تافتند و دست به ترور زدند ، امروز بهترین انتقام شهیدان دولتمردان ،تقویت خط فکری آنان تداوم آن است.

وی ادامه داد: خدمت و دلسوزی به مردم همراه با صداقت به تمام معنا ،تفکر شهیدان دولتمردان بوده است ، خضوع ، سادگی و اخلاق اسلامی آنان باید الگو امروز همه مسئولان باشد،  مقام اصلا آنان را عوض نکرد ،کابینه آنان همه مردم بودند ،شهیدان باهنر و رجایی ذوب در ولایت و مردم بوده اند.

امام جمعه شهرستان ساری تصریح کرد: این که امروز برخی ها چندین جا مشاورباشند  ، درآمد آنچنانی از جاهای مختلف بیت المال داشته باشند  و از بیت المال اصلا نترسند ، پیرو دولت رجایی و با هنر نیستند ، چراکه این شهیدان به شدت از بیت المال می ترسیدند. 

وی با تاکید بر این که امروز همه باید مراقب باشیم در فضای مجازی ابزار دشمنان نشویم ، اظهار داشت: مردمی بودن دولت که شهیدان رجایی و باهنر آن را اثبات کردند یعنی این که  مسئولان از بیت المال کمتر از حق و حقوق واقعی خودشان برداشت را داشته باشند اما بیشترین و مطلوب ترین خدمات را ارائه بدهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: فرهنگ اشرافیت اداری مخالف تفکر شهیدان دولتمردان است ، اینکه مردم را در ادرات ماه ها سرگردان کنیم ، گرفتن انتقام خون شهیدان از استکبتار نیست. باید مسئولانی با تفکر شهید رجایی و باهنر سرکار بیایند ، دولت مردمی و  ساده ، تعطیل  غیر تعطیل و  ساعت کاری نمی شناسد ، جهادی کاری می کند. 

محمدی لائینی تصریح کرد: دولت سیزدهم باید به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر این که دولت باید دغدغده معیشت مردم  را داشته باشد ، پیوست عدالت درهمه برنامه های دولت یک اصل است و مکمل پیوست برنامه های عدالت ،مبارزه با فساد است ، اهتمام کند تا بار دیگر شاهد انتقام گیری خون شهیدان باهنر و رجایی باشیم.

در تقویم کشور، دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شد که علاوه بر این گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریسم از دیگر عناوین این هفته است. 

همزمان با آغاز هفته دولت بهره برداری از ۳۸۸ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی استان با سرمایه گذاری بیش از ۲هزارو ۵۵ میلیارد تومان آغاز شده است .همچنین در این هفته کلنگ ۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان در استان به زمین زده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha