۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84454182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ طرح در شهرستانهای خواف و بجستان به ثمر نشست

۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴
کد خبر: 84454182
۱۶ طرح در شهرستانهای خواف و بجستان به ثمر نشست

گناباد-ایرنا- ۱۶ طرح در بخشهای مختلف همزمان با هفتمین روز از هفته دولت با صرف اعتبار ۱۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال روز دوشنبه در شهرستانهای بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا از این تعداد، ۱۴ طرح با ۸۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در شهرستان خواف و ۲ طرح با ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بجستان به بهره برداری رسید.

حسین سنجرانی فرماندار خواف در آیین بهره برداری از طرحهای هفته دولت در این شهرستان این طرحها را شامل سه طرح احداث نیروگاه خورشیدی روستاهای رزداب، علی آباد، سیجاوند و صیدآباد با ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، سه طرح آسفالت روستاهای احمد آباد، هزار خوشه، قلعه نو و بهسازی (جدول گذاری، پیاده رو سازی، روسازی و زیرسازی) ۱۲ روستا با ۴۵ میلیارد ریال و بهره برداری از ۶ طرح چمن مصنوعی در روستاهای ولی آباد، عباس آباد، خیرآباد، چمن آباد، بندیوان و احمد آباد با ۲۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

فرماندار بجستان هم گفت: ۲ طرح شامل بهره برداری از دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان آیت الله  مدنی بجستان و چمن مصنوعی شهید کبرایی روستای فخر آباد این شهرستان با ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مورد  بهره برداری قرار گرفت.

حسین ابراهیمی کردیانی گفت: عملیات اجرایی ساخت دبستان دانش آموزان با نیازهای ویژه روستای فخر آباد بجستان هم آغاز  شد.

۱۳۲ طرح با هزینه کرد هزار و ۴۷۱ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال طی هفته دولت امسال در شهرستان‌های گناباد، بجستان و خواف در جنوب استان خراسان رضوی مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهرستان‌های گناباد، بجستان و خواف در مجموع با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در ۲۸۷، ۲۷۸ و ۲۶۷ کیلومتری جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی مشهد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha