۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84454357
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۳ نفر در مسابقات قرآن استان سمنان رقابت می‌کنند

۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۵۷
کد خبر: 84454357
۱۱۳ نفر در مسابقات قرآن استان سمنان رقابت می‌کنند

سمنان- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: ۱۱۳ نفر در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان با هم به رقابت می‌پردازند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی روز دوشنبه به رسانه ها افزود: از ۱۱۳ نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ۴۸ نفر مرد و ۶۵ نفر زن هستند.

وی بیان کرد: در مرحله استانی مسابقات افراد در دو گروه خواهر و برادر و در رشته های حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق و دعاخوانی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: مرحله استانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ شهریور در حرم مطهر حضرت یحیی(ع) سمنان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این مرحله از مسابقات برگزیدگان مرحله شهرستانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و پس از اتمام مسابقات نفرات برتر به عنوان نمایندگان استان به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه رشته اذان یکی از رشته های تخصصی برادران علاوه بر رشته های فوق در این مسابقات است ، تصریح کرد: بر اساس آیین نامه برگزاری مسابقات علاوه بر نفرات برتر مرحله شهرستانی مسابقات اوقاف و امور خیریه، نفرات اول مسابقات استانی سال قبل اوقاف در رشته های حفظ ۱۰، ۲۰ و حفظ کل قرآن، قرائت ترتیل و تحقیق و نفرات برتر مسابقات سایر دستگاه‌ها با دارابودن شرایط مندرج در آیین نامه نیز می توانند به صورت مستقیم و بدون شرکت در مرحله شهرستانی برای رقابت در مرحله استانی ثبت نام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: مرحله شهرستانی مسابقات روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه در دو منطقه شرق و غرب استان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha