۸ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۱۲
کد خبرنگار: 2065
کد خبر: 84454384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش ۸۰ درصدی تردد در جاده‌های خراسان رضوی

۸ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۱۲
کد خبر: 84454384
کاهش ۸۰ درصدی تردد در جاده‌های خراسان رضوی

مشهد - ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح ممنوعیت ورود و خروج از استان، تردد در جاده‌های ارتباطی استان و نیز شهر مشهد ۷۸ تا ۸۰ درصد کاهش یافت.

سردار ابراهیم قربان زاده روز دوشنبه در آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی قوچان افزود:‌ نیروی انتظامی یکی از سازمان‌های مؤثر در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا بوده است که در نظارت بر اجرای پروتکل‌ها در بازار و نیز اجرای دقیق طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها نقش قابل‌توجهی داشته است.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی به‌ واسطه تماس مستقیم با مردم از اقبال عمومی برخوردار است، گفت:‌ حدود ۱۵ هزار تماس روزانه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی نشان از اعتماد مردم به این سازمان دارد که بیش از ۵۰ درصد این تماس‌ها یا منجر به عملیات شده و یا برای راهنمایی گرفتن از پلیس صورت گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه درایت، دوراندیشی و تیزهوشی کارکنان ناجا موجب رضایتمندی مردم شده است، گفت: بیش از ۹۵ درصد قتل‌ها در استان منجر به کشف می‌شود و این از رسیدگی تخصصی پلیس به موضوعات و اشراف به حوزه‌های استحفاظی به‌منظور پیگیری و پیشگیری از بسیاری از تخلفات است.

وی با اشاره به فراخوان‌های متعدد معاندان برای تجمع و برهم زدن امنیت کشور و تبدیل‌ تمام آن‌ها به یاس و ناامیدی برای دشمن، تصریح کرد: با وجود مشکلات ناشی از تعطیلی‌های کرونایی، تحریم ها و وضعیت نابسامان اقتصادی، تمام تلاش‌ ما بر آن بوده است تا مشکلی دیگر بر مشکلات جاری افزوده نشود.

قربان زاده بیان کرد: نیروی انتظامی در کنار خدمت به مردم، در حوزه‌های مختلف دارای اقتدار و بالندگی است و طرح‌های مختلفی همچون اجرای پلیس هوشمند به‌منظور جایگزین کردن سامانه‌ها به‌جای حضور فیزیکی را اجرایی کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: چطور می‌شود برای مواردی چون آتش‌سوزی یا پارکینگ در ساخت و سازها، تدابیری صورت گرفته است اما برای پیشگیری از سرقت ملزوماتی ایجاد نمی‌شود، که نیروی انتظامی با مطالبه گری در این حوزه به دنبال خودمحافظتی و خودمراقبتی است.

در پایان این آیین با قدردانی از ۳۸ ماه خدمت سرهنگ قدیر مصرخانی در شهرستان قوچان، سرهنگ محمد طبسی، که پیش‌ از این جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مشهد بوده است، به‌ عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی شد.

شهرستان ۱۸۰ هزار نفری قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha