۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84454433
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا ۱۴ نفر دیگر را در خراسان شمالی به کام مرگ کشاند

بجنورد- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده در ۲۴ساعته گذشته ۱۴ نفر از بیماران کووید۱۹ فوت و ۲۰۱مبتلای جدید به کرونا بستری شدند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی این دانشگاه دکتر سیدچاحمد هاشمی در این رابطه اظهار داشت: با بستری ۲۰۱ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۹۴۴ بیمار دارای علایم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی تصریح کرد: متاسفانه تعداد موارد ابتلا و بستری به قدری افزایش یافته که دیگر تخت خالی وجود ندارد.

هاشمی افزود: از همه مردم درخواست می کنیم شدیدا به رعایت پروتکلها پایبند باشند و به محض شروع علایم بیماری به در دسترس ترین پزشک مراجعه کنند و زمان طلایی درمان را از دست ندهند.

استان خراسان شمالی که از اواخر سال ۹۸ وارد همه گیری ویروس کرونا شد، تاکنون چهار موج از این بیماری را پشت سرگذاشته و از هفته جاری وارد موج پنجم بیماری کووید ۱۹ و سویه جدید آن ویروس کرونای دلتایی موسوم به هندی شده است.

براساس آمار رسمی تا پایان موج چهارم ویروس کرونا یکهزار و ۴۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در خراسان شمالی جان خود را از دست دادند که این میزان در موج پنجم افزایش زیادی داشته است.

براساس اعلام آخرین رنگبندی کرونایی شهرستان ها، هم اکنون تمامی شهرستان های بجنورد، اسفراین، شیروان، مانه و سملقان، فاروج، گرمه، جاجرم و  رازوجرگلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha