۹ طرح عمرانی در بخش لوندویل آستارا بهره‌برداری شد

آستارا - ایرنا - ۹ طرح عمرانی با ۱۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده، بمناسبت هفته دولت با حضور مسئولان و تنی چند از اهالی در بخش لوندویل آستارا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ شهردار لوندویل روز دوشنبه در آئین افتتاح این طرح ها گفت: آسفالت خیابان امام (ره) به میزان چهار هزار و ۷۱۴ متر مربع، کانال هدایت آب های سطحی در سهراب محله به طول ۳۰۰ متر، تعریض خیابان امام (ره) روبروی بازار ماهی فروشان، جابجایی شبکه برق هوایی، ساخت چهار دهنه پل، توسعه فضای سبز بطول یکهزار متر، نصب تابلوی شهدا، نصب تابلوهای خوش آمد و آزادسازی و تملک حریم خیابان امام (ره) به مساحت ۱۲۰ مکتر مربع از جمله طرح های عمرانی است.

نعمت یاورپور افزود: بودجه شهرداری لوندویل حدود ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده و امسال حدود ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های عمرانی لوندویل در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: برخی طرح ‌های عمرانی نظیر زیرسازی یا آسفالت معابر و کوچه ‌ها در روزهای بارانی به صورت موقت تعطیل و سپس آغاز می ‌شود اما در کل، طرح‌ ها و پروژه‌ های شهرداری به منظور تکمیل و بهره برداری بر حسب برنامه زمانبندی، به طور مستمر پیگیری می‌ شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی هم شناخت فرصت های سرمایه گذاری با توجه به قابلیت های شهر ساحلی لوندویل، را برای توسعه آن گوشزد کرد.

غلامرضا مرحبا افزود: جذب سرمایه گذار و سپردن فعالیت ها به بخش خصوصی موجب رونق مدیریت شهری می شود و باید اعتماد سرمایه گذاران را با پشتوانه های قانونی جلب کنیم.

شهر لوندویل، مرکز بخش لوندویل شهرستان آستارا با بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت در محور آستارا - تالش واقع شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش مرکزی و لوندویل در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha