۸ شهریور ۱۴۰۰، ۲۲:۳۳
کد خبرنگار: 1371
کد خبر: 84454787
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳ طرح با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان در اردستان افتتاح شد

کاشان - ایرنا - ۲۳ طرح عمرانی، خدماتی، امدادی، آبرسانی و بهداشتی با صرف اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد تومان روز دوشنبه همزمان با هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) در اردستان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار اردستان با اشاره به بهره‌برداری از نخستین نیروگاه ۱۱۰ کیلوواتی برق خورشیدی اردستان با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی بخش خصوصی افزود: این شهرستان با تولید یک‌هزار و ۴۰۰ کیلووات برق خورشیدی رتبه سوم در بین شهرستان‌های استان اصفهان دارد و در آینده ۲۵ نیروگاه پنج کیلوواتی نیز در مدار قرار خواهد گرفت.

حمید رضا تأملی به افتتاح اتاق پیش‌سرد کشتارگاه مشترک دام با صرف اعتبار افزون بر ۳۵۰ میلیون تومان از سوی شهرداری‌های اردستان و زواره اشاره کرد و اظهار داشت: ساخت مرکز هنرهای نمایشی شهرستان در زمینی به مساحت۱۵۰ مترمربع و زیربنای ۵۰۰ مترمربع با اعتبار اولیه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

وی با بیان اینکه طرح نوسازی آزمایشگاه بیمارستان اردستان با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان از سوی یک خیر نیکوکار افتتاح شد، ادامه داد: قطعه نخست روشنایی کمربندی اردستان به طول چهار و نیم کیلومتر با ۸۰ پایه و صرف اعتبار نزدیک به ۲ میلیارد تومان به طور مشارکتی از کمک‌های دفتر نماینده مجلس، فرمانداری، راهداری و امور برق نیز به بهره برداری رسید.

فرماندار اردستان به افتتاح انبار معین امدادی جمعیت هلال احمر این شهرستان در روستای ظفرقند با هدف نگهداری اقلام امدادی و زیستی شامل چادر، پتو، موکت و تجهیزات روشنایی با صرف اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اشاره و خاطر نشان کرد: در این انبار ۴۰۰ تخته چادر، یک‌هزار و ۱۰۰ تخته موکت، یک‌هزار و ۱۰۰ پتو و یک‌هزار و ۳۰۰ چراغ روشنایی نگهداری می شود.

وی به اصلاح و تعویض شبکه داخلی آب روستای نیسیان به طول هشت کیلومتر از سوی امور آب و فاضلاب و اصلاح شبکه داخلی آب روستای کهنگ به طور مشارکتی با کمک بسیج سازندگی، بخشداری و امور آب و فاضلاب به طول ۹ کیلومتر با اعتبار افزون بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: مخزن ۱۱۰ مترمکعبی روستای میشاب، زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی، اجرای کانیو، سنگ فرش، اجرای دیوار ساحلی و زیرسازی بلوار شهید سلیمانی روستای کهنگ نیز به بهره‌برداری رسید.

فرماندار اردستان با بیان اینکه تجهیز بوستان، ایمن سازی معابر، زیرسازی و آسفالت، اجرای کانیو، تعویض شبکه، سنگ فرش معابر، جدول‌گذاری معابر، دیوارکشی قبرستان و رنگ‌آمیزی جدول‌ها از دیگر طرح‌هایی بود که امروز در ۱۰ روستای بخش مرکزی اردستان بهره‌برداری شد، گفت: هزینه اجرای این طرح‌ها از محل منابع ارزش افزوده، اعتبارات بخشداری و دهیاری‌ها خودیاری اهالی و کمک‌های دفتر نماینده تامین شده است.

بخش مرکزی اردستان دارای سه دهستان برزاوند، کجو و علیا است.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت گرامی‌داشت یاد شهدای حادثه تروریستی سال ۱۳۶۰ به ویژه محمدعلی رجایی رییس جمهوری و محمدجواد باهنر نخست وزیر وقت با عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha