دولت با عمل به وعده‌های خود اعتماد عمومی را تقویت می‌کند

شهرکرد- ایرنا- کارشناس مسائل سیاسی و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که می‌تواند امید و اعتماد عمومی را در کشور بازسازی و تقویت کند بنا بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، یکی بودن حرف و عمل و تحقق وعده‌های دولت است که دولت با عمل به وعده‌های خود این اعتماد را تقویت می‌کند.

یزدان جلالی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیات دولت سیزدهم، با بیان رهنمودهایی علاوه‌ بر آسیب‌شناسی عملکرد دولت‌های گذشته، راهکارهایی برای پیشبرد بهتر امور از سوی دولت سیزدهم عنوان کردند که یکی از مهمترین این توصیه‌ها صادق بودن با مردم و تحقق وعده‌ها است.

وی ادامه داد: آنچه از سوابق کاری رییس‌جمهوری و وزرای هیات دولت سیزدهم روشن است به نظر می‌رسد این مجموعه وعده‌های داده شده را به خوبی محقق کند و با حضور بی‌واسطه در بین مردم بتواند به درستی از مشکلات موجود آگاه شود و در مسیر رفع این چالش‌ها با قدرت حرکت کند.

جلالی با بیان اینکه دولت سیزدهم تحت عنوان دولت انقلابی جوانگرا شکل گرفته است، تصریح کرد: اگر این ویژگی با عقلانیت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب همراه شود، تحول اساسی در بخش‌های مختلف کشور شکل می‌گیرد و آسیب‌های گذشته برطرف می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: علاوه‌بر این انتظار می‌رود در راستای تحقق شعار جوانگرایی با تربیت نیروی جوان برای سال‌های آینده کادرسازی کرد تا همواره کشور از وجود مدیران کارآزموده، توانمند و تازه‌نفس برخوردار باشد.

جلالی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب توصیه‌های شفاف، دسته‌بندی شده و مشخصی را در دیدار با اعضای هیات دولت سیزدهم عنوان کردند، اظهار داشت: این بیانات متفاوت حاکی از آن است که رهبر معظم انقلاب خواهان تغییر برخی رویه‌های نادرست شکل گرفته از سال‌های گذشته هستند و از دولت جدید انتظار دارند تا در مسیر اصلاح این آسیب‌ها تلاش مجدانه‌ای به کار گیرد که در همین راستا از حضور جهادی رییس‌جمهوری در دومین روز آغاز به کار دولت خود در استان خوزستان تقدیر کردند.

به گزارش ایرنا، رییس‌جمهوری و اعضای هیات دولت در نخستین روزهای فعالیت دولت سیزدهم روز شنبه (۶ شهریور) با حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای به مناسبت هفته دولت در حسینیه‌ امام خمینی(ره) دیدار کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha