نماینده مجلس: دولت سیزدهم رهنمودهای رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد

مهاباد- ایرنا- نایب رییس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم برای تحقق برنامه های خود رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار و فعالیت های خود در تمام زمینه های مختلف قرار دهد.

جلال محمودزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از مهمترین مواردی که رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با اعضای هیات دولت مورد تاکید ویژه قرار دادند عمل کردن مسوولان به وعده هایشان بود که باید محور تمام امور وزرای دولت و رییس جمهور باشد.

وی با بیان اینکه عمل به وعده های تحقق نیافته دولت های پیشین به اعتماد مردم و مسوولان آسیب زده است، افزود: دولت سیزدهم باید رهنمودهای رهبری را در این زمینه جامه عمل پوشانده و امید ملت به دولتمردان و مسوولان را ترمیم کند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از وعده های مسوولان پیشین تهیه و تامین واکسن داخلی بود که با تحقق نیافتن آن علاوه بر خسارت جانی که برای جامعه داشت سبب خدشه دار شدن اعتماد عمومی مردم نیز شد.

محمودزاده تاکید کرد: دولت سیزدهم قبل از هر وعده ای باید زیرساخت ها، منابع مالی و نیروی انسانی مورد نیاز را برای آن در نظر بگیرد و با برنامه ریزی لازم وعده ای را بیان کند که بدون پشتوانه نبوده و قابل عمل باشد.

وی، همچنین حضور بدون واسطه مسوولان بین مردم را مانع شکاف و جدایی بین ملت با حاکمیت عنوان کرد و افزود: مردمی بودن مسوولان و شنیدن بی واسطه مشکلات از زبان مردم سبب گره گشایی و حل معضلات مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌شود.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حضور مسوولان در بین مردم نیز باید برپایه عمل به وعده ها باشد زیرا وقتی مردم بدون واسطه مشکلات خود را با مسوولان در میان می گذارند انتظار دارند که مشکلاتشان در زمان کوتاه‌تری رفع شود از این رو دولتمردان در این عرصه نیز با برنامه ریزی کامل وارد شوند.

محمود زاده با تاکید بر توجه وزرا و سایر مسوولان به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب گفت: ایشان در سخنان خود بیان کردند که اگر مسوولان تلاش شبانه‌روزی، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر را همراه توکل و توسل به پروردگار سرمایه خود قرار دهند، قطعاً بر مشکلات فائق خواهند آمد از این‌رو مسوولان باید شبانه روزی در خدمت مردم بوده و حل مشکلات آنان را سرلوحه امور خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب روز شنبه در دیدار اعضای دولت سیزدهم با ایشان رهنمودهایی در زمینه خدمت به مردم، تمرکز بر بازسازی «انقلابی، عقلانی و خردمندانه» در همه عرصه‌های مدیریتی کشور، "مردمی بودن"، "عدالت‌ورزی» " و "فسادستیزی" ،  ضرورت "احیای امید و اعتماد مردم"،  اجرای وعده ها و یکی شدن حرف و عمل مسوولان را ایراد فرمودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha