جاذبه‌های گردشگری استان سمنان را در برنامه تلویزیونی «ایرانگرد» ببینید

سمنان- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: جاذبه‌های گردشگری استان از برنامه تلویزیونی «ایرانگرد» از شبکه یک به مدت یک ماه معرفی می‌شود.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا دوست‌محمدی روز چهارشنبه به رسانه ها افزود: جاذبه‌های گردشگری استان سمنان از امشب و به مدت یک ماه از برنامه پرمخاطب «ایرانگرد» شبکه یک سیما پخش می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از امشب و روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته به مدت یک ماه از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه شاهد معرفی جاذبه‌های استان سمنان باشند.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار است که جاذبه‌های استان سمنان از برنامه ایرانگرد پخش می‌شود، ادامه داد: در این مستند، جاذبه‌های بکر و طبیعی استان از جمله منطقه اوپرت، تلخاب، تپه‌های مریخی، کویر مناطق مختلف استان، جنگل‌ها، غارهای نمکی و مناطق حفاظت شده معرفی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: بر اساس آمار مرکز تحقیقات صداوسیما و بر پایه نظرسنجی‌های انجام شده مستند «ایرانگرد» در ردیف پرمخاطب‌ترین برنامه‌های رسانه ملی قرار دارد.

بازپخش این برنامه در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه ساعت هشت و ۳۰ دقیقه و شنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت یک بامداد است.

طی مدت هشت سال گذشته ۲۱۶ اثر با تهیه پرونده و تکمیل مطالعات ثبت ملی شد.

استان سمنان دارای بیش از یک هزار و ۸۳۳ اثر تاریخی، فرهنگی، طبیعی و معنوی شناسایی شده که  ۸۳۷ اثر از این تعداد در فهرست آثار ملی  ثبت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha