تنها داروخانه شهر "محمودآباد" به علت تخلفات متعدد تعطیل شد

مهاباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: داروخانه شهر محمودآباد که تنها داروخانه این شهر است به علت تخلفات مکرر از طرف معاونت غذا و داروی استان تعطیل شد.

امین قلندرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این داروخانه به دلیل تخلفات متعدد و حضور نداشتن مسوول فنی و به دلیل احتمال به مخاطره انداختن سلامتی و جان شهروندان تعطیل و به دلیل عدم تمکین موسس داروخانه در مقابل قانون و آیین نامه ها و دستورالعمل های سازمان غذا، مجوز داروخانه باطل شد.

وی ادامه داد: صدور پروانه تاسیس داروخانه جدید در بین افراد متقاضی واجد شرایط در دست بررسی است و در صورت موافقت کمیسیون ماده ۲۰ ، پروانه تاسیس برای داروساز جدید صادر و فعالیت داروخانه از نو آغاز خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ تاکید کرد: هم اکنون شهروندان محمودآباد برای تأمین داروها و مایحتاج دارویی خود ناچار به سفر به شاهین‌دژ، نزدیک‌ترین شهر به محمودآباد هستند.

قلندرزاده تاکید کرد: شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ تمهیدات و هماهنگی‌های لازم را در مورد تامین دارو و لوازم پزشکی موردنیاز مردم این شهرستان انجام داده تا هیچ‌گونه نگرانی و مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

شهرستان شاهین‌دژ با بیش از ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌غربی و ۲۲۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارد. 

محمودآباد شهر کوچک این شهرستان دارای بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha