۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۱۸
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84456990
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درمانگاه تامین اجتماعی در ایوانکی و دامغان ساخته می‌شود

سمنان- ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: مصوبه ساخت ۲ درمانگاه تامین اجتماعی در دامغان و ایوانکی گرمسار به منظور ارتقای ارائه خدمات درمانی در استان ابلاغ شد.

به گزارش ایرنا، سیدمجتبی اکرم عصر چهارشنبه در جلسه کمیته عمرانی استان سمنان ابرازداشت: با پیگیری های انجام شده مصوبه ساخت ۲ درمانگاه در شهرهای دامغان و ایوانکی به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان ابلاغ شد.
وی با اشاره به اینکه ساخت درمانگاه جدید طبق رتبه بندی انجام شده به وسیله معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی انجام می شود، اظهار داشت: استان سمنان رتبه اول کشور را به لحاظ دارا بودن مرکز درمانی ملکی به نسبت جمعیت بیمه شده تامین اجتماعی دارد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده با مسئولان شهرستان دامغان، زمینی به مساحت حدودی چهار هزار مترمربع برای احداث ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی در نظر گرفته شد که پس از طی مراحل قانونی واگذاری زمین، کار طراحی نقشه و جذب اعتبار آن انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه ساختمان فعلی درمانگاه ایوانکی به صورت واگذاری موقت است و متعلق به سازمان تامین اجتماعی نیست، اظهار داشت: در بخش ایوانکی نیز پس از جانمایی زمین مناسب، برای ساخت مرکز درمانی اقدامات بعدی در خصوص طراحی نقشه و دریافت اعتبار به سرعت انجام خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با تاکید بر پیگیری همه جانبه کارشناسان ستادی برای تسریع در انجام اقدامات مرتبط با حوزه عملکردی بیان داشت: عملیات اجرایی ساخت درمانگاه‌ها به سرعت پس از تخصیص اعتبار از سوی سازمان تامین اجتماعی به استان آغاز خواهد شد.

۱۶۵ هزار و ۳۳ نفر در استان سمنان بیمه شده تامین اجتماعی هستند و بر اساس آخرین آمار ۷۲ درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha