۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۴۹
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84457300
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیمارستان جدید مهدیشهر از سیزدهم شهریور پذیرای مراجعان است

سمنان- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: پذیرش مرجعان و بیماران در بیمارستان تازه‌احداث ١۵ خرداد مهدیشهر از روز سیزدهم شهریور آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، نوید دانایی عصر چهارشنبه به رسانه ها افزود: فعالیت درمانی بیمارستان ١۵ خرداد مهدیشهر که به‌تازگی عملیات عمرانی و تجهیز آن خاتمه یافته است، از روز شنبه ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود. 

وی با اشاره به این که بیمارستان ١۵ خرداد با زیربنای ۸۶۰۰ متر مربع بنا شده است، گفت: این بیمارستان در سال ۱۳۹۰ کلنگ‌زنی شد و با ۸۵ تخت بیمارستانی شامل بخش اورژانس، بستری،ویژه، اتاق عمل، و رادیولوژی، پذیرای مراجعان است. 

 رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: با توجه به تعهدات اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان متولی اصلی ساخت و همچنین تجهیز این بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز شنبه مراجعان و بیماران در این بیمارستان پذیرش می‌شوند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: روند و مراحل تجهیز این بیمارستان توسط این دانشگاه ک در کوتاهترین زمان و به همت کارکنان انجام شد که جای قدردانی دارد. وی ادامه داد: شیوع کرونا و درگیری حوزه سلامت با این ویروس، باعث نشده که حوزه سلامت از بهره برداری و راه اندازی طرح های در دست احداث در مناطق تحت پوشش دانشگاه غافل شود.

وی ضمن قدردانی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در کمک به ساخت و راه اندازی بیمارستان ١۵ خرداد مهدیشهر تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان سمنان و قرار گرفتن این استان در مسیر زائرین حرم مطهر رضوی و دریافت مجوز پذیرش بیماران بین المللی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، باید به موضوع گردشگردرمانی بیشتر توجه شود و با پیشرفت و توسعه بیش از پیش مراکز درمانی در این استان و جذب بیماران از استان های هم‌جوار در راستای توسعه بیشتر استان تلاش شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران و موثرین در امر ساخت وتجهیز این بیمارستان گفت: امیدوارم با پذیرش بیماران و مراجعین، یکی از دغدغه های بحق و مهم مردم شهرستان مهدیشهر رفع شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha