توسعه کشور با همدلی، وفاق و وحدت هموار می شود

ارومیه- ایرنا- مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: مسیر توسعه و تعالی کشور بدون شک در سایه تعامل، هم‌افزایی و همدلی هموار می‌شود.

 حجت الاسلام علی متین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در این مسیر، شهدا راهنمای مسیر ما هستند، افزود: شهیدان والامقام مسیر مبارزه را با توفیق و سربلندی پشت سرگذاشتند و برای اسلام و انقلاب تا پای جان ایستادگی کردند.

 وی اضافه کرد: امروز خدمات ارزشمند شهیدان والامقام در جامعه بعد از سال ها دیده می شود و این وظیفه کارگزاران خدوم ملت است که راه‌ این شهیدان بزرگوار را با جدیت بیشتری ادامه دهند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان والامقام و پاسداشت خدمات ماندگارشان که از منظر مقام معظم رهبری مظهر علم و عمل بودند، امروزه بسیار ضرورت دارد.

حجت الاسلام متین گفت: امروز باید حول محور فرمایشات امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان والامقام در راستای توسعه کشور حرکت کنیم که در این خصوص، وفاق و همدلی و همراهی همگان یک ضرورت است.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی ۱۲ هزار شهید، ۱۷ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha