۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84457616
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷ تن و ۴۵۳ کیلوگرم مرغ گوشتی گرم در زنجان کشف و ضبط شد

زنجان - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: مقدار هفت تن و ۴۵۳ کیلوگرم مرغ گوشتی گرم خارج از شبکه توزیع از سوی پلیس این استان کشف و ضبط شد.

سرهنگ یوسف اسماعیل زاده، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی زنجان حین کنترل مسیرهای ارتباطی این استان در آزادراه زنجان - قزوین به سه دستگاه خودرو مشکوک و آن ها را به منظور بازرسی متوقف کردند.

وی با بیان اینکه این خودروها شامل یک دستگاه کامیون و ۲ دستگاه نیسان وانت بودند، اظهار داشت: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودروها، موفق به کشف این مقدار مرغ گوشتی گرم فاقد مجوز بهداشتی و حمل شدند که کارشناسان ذیربط ارزش آن را به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال برآورد کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در این رابطه سه نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی زنجان معرفی شدند.
 
اسماعیل زاده با بیان اینکه مبارزه با قاچاق و احتکار و فروش غیرقانونی کالاهای اساسی مورد نیاز و ضروری مردم جرم بوده و پلیس استان شبانه روزی مسیرهای ارتباطی را کنترل و با متخلفان برابر قانون برخورد می کند.

۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان کشف شد

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان، همچنین از کشف و ضبط مقدار ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق که با استفاده از یک دستگاه خودروی تانکردار و به صورت خارج از شبکه توزیع، جابجا می شد خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی زنجان در حین کنترل خودروهای عبوری از آزادراه زنجان - تبریز به این کامیون تانکردار مشکوک شده و خودرو را به منظور بازرسی متوقف کردند.

اسماعیل زاده، افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، این مقدار سوخت قاچاق که از نوع گازوئیل بود را به دست آوردند که خودرو یاد شده پس اخذ مجوز قانونی به پارکینگ پلیس منتقل و راننده خاطی نیز برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
 
وی بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی تاکید کرد و از عموم مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان سوخت، مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در شهرستان ابهر کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: در پی گشت زنی های هدفمند ماموران انتظامی شهرستان ابهر تعداد ۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان کشف و ضبط شد.
 
سرهنگ محمد مهدیخانی، افزود: به منظور کشف وسایط نقلیه مسروقه با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و واحدهای تجسس کلانتری های شهرستان ابهر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.
 
وی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح و انجام گشت زنی های هدفمند و پایش و کنترل پلاک خودروها در نقاط مختلف شهرستان، تعداد پنج دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و پنج سارق نیز در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه وسایط نقلیه سرقتی کشف و ضبط شده پس از تشخیص هویت به مال باختگان تحویل خواهد شد از شهروندان خواست وسایط نقلیه خود را در مکان امن و مطمئن پارک کرده و آن را به تجهیزات ایمنی از قبیل ردیاب، دزدگیر، قفل فرمان و پدال مجهز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha