اقلام موردنیاز بیماران کرونایی کرمانشاه روزانه توزیع می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: باتوجه به شرایط موجود و در راستای مقابله با کرونا توزیع کالا و اقلام مورد نیاز در مراکز درمانی استان به صورت روزانه در حال انجام است.

دکتر تورج شیرزادیان عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روز گذشته ۳۰ عدد کپسول برای تامین اکسیژن موردنیاز بیماران کرونایی به بیمارستان حضرت ابولفضل(ع) ناجا تحویل شد.

وی با بیان اینکه ۲۰  عدد کپسول و ۱۵ مانومتر هم به جوانرود تحویل داده شد، گفت: همچنین تعداد ۱۵ عدد مانومتر به کنگاور،  ۲۰ عدد کپسول و ۱۵ مانومتر به سرپل ذهاب تحویل داده شد و مابقی در روزهای شنبه و یکشنبه به این ۲ مرکز تحویل داده می شود.

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: تحویل مانومتر ۲ گیج به بیمارستان امام رضا (ع) و تحویل ۱۰ عدد کپسول، ۱۵ عدد مانومتر، ۱۰ تخته تشک، پنج عدد پالس اکسی متر با کیفیت ایتالیایی به بیمارستان فارابی کرمانشاه از دیگر اقداماتی است که طی دیروز و امروز انجام شده است.

وی اضافه کرد: تعداد ۱۵ عدد مانومتر و پنج عدد کپسول نیز  به بیمارستان امام علی (ع) تحویل داده شد و مابقی اقلام موردنیاز این بیمارستان هم در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده تحویل می شود.

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: کار تعمیر اکسیژن ساز بیمارستان اسلام آبادغرب به پایان رسیده و دستگاه ۶۰۰  لیتری کانتینری دیروز به این بیمارستان تحویل شد که پس از فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم، نصب و به سرعت وارد مدار خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۲ مخزن اکسیژن هم در بیمارستان های امام رضا (ع) و فارابی طی شب گذشته و امروز شارژ شده است و در حال بستن تفاهم نامه ای با شرکت‌ها برای تامین مطمئن اکسیژن هستیم.

به گزارش ایرنا، براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، از ششم شهریور ماه شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، اسلام‌آبادغرب، صحنه، هرسین، کرمانشاه، جوانرود، کنگاور، سنقروکلیایی و سرپل‌ذهاب در وضعیت قرمز، شهرستان‌های روانسر، دالاهو و قصرشیرین در وضعیت نارنجی و شهرستان ثلاث باباجانی هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.  

هم اکنون ۴۱ مرکز تجمیعی و سه مرکز خودرویی در استان کرمانشاه فعال است که علاوه بر مراکز فوق، ۱۰ پایگاه ویژه مشاغل در استان به چرخه تزریق واکسن کووید۱۹ اضافه شده است.
هم اکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار در بیمارستان های کرمانشاه بستری هستند و مجموع جان‌باختگان استان نیز از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۱۹۴ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha