برای جذب ترانزیت دریایی نیازمند بازاریابی فعال هستیم

بندرعباس- ایرنا- نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: در راستای توسعه صادرات بیشتر و همچنین برای جذب تزانزیت و استفاده مناسب از ظرفیت های دریایی نیازمند بازاریابی علمی و فعال هستیم.

به گزارش ایرنا، سید حسین میرشفیع  روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرحله سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی به اهمیت فرمان ۱۰ ماده ای وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و اظهارداشت: تمامی مجموعه فعالیت های حوزه حمل و نقل اعم از راههای اصلی و ترانزیت، توسعه بنادر، حمل و نقل هوایی و ریلی همه این ها یک مجموعه به هم پیوسته را تشکیل می دهد. 
وی با اشاره به وجود ظرفیت های مناسب توسعه در بنادر کشور، بیان کرد: یکی از کارهایی که در راستای بهره وری بالاتر از این ظرفیت ها می توان انجام داد هم پوشانی ظرفیت بنادر است؛ برای دستیابی به یک بهره وری اقتصادی نیازمند مشارکت همه بنادر از ظرفیت خود هستیم.
نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی، توجه به بهره وری اقتصادی را در گرو استفاده صحیح و اصولی از زمان و همچنین سرمایه گذاری های موجود در بنادر عنوان کرد و افزود: تحقق این مهم نیازمند هماهنگی بین سازمان های زیر مجموعه وزارت راه را می طلبد که امیدواریم تا مناسب شدن شرایط مالی(تامین منابع مالی) این کار به نتیجه مناسب برسد.
انتقال تجربه پروژه راهبردی مرحله سوم توسعه بندرشهید رجایی توسط متخصصان داخلی به سایر بنادر
میرشفیع در بخش پایانی سخنان خود در خصوص اهمیت مرحله سوم طرح توسعه بندرشهید رجایی به وجود متخصصان توانمند در اجرای این پروژه عظیم اشاره کرد.
وی در این رابطه بیان کرد: یک زمانی ساختن مرحله سوم بندرشهید رجایی برای ما یک رویا بود اما امروز به راحتی و با اعتماد به نفس کامل می توان پروژه هایی نظیر مرحله سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی را در بنادر دیگر کشور عملیاتی نمود.
نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: خوشبختانه با وجود تجربیات مشاوران و ظرفیت پیمانکاران و مهم تر از همه اعتماد به نفس متخصصان این طرح، می توان از تجربه پروژه بندرشهید رجایی در سایر بنادر استان هرمزگان و کشور نیز استفاده کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha