۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 2108
کد خبر: 84457854
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد

۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۹
کد خبر: 84457854
پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد

سنندج - ایرنا - پیکر ستوان سوم شهید "رشید سپهوند"مرزبان هنگ مرزی بانه با حضور اقشار مختلف مردم تشییع شد.

به گزارش ایرنا، آیین تشییع پیکر شهید رشید سپهوند، مرزبان هنگ مرزی بانه که شامگاه گذشته حین درگیری با اشرار مسلح در مرز "گله‌سوره" این شهرستان به شهادت رسید، روز پنجشبه با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم و همرزمانش در بانه برگزار شد.

فرماندهی مزبانی استان کردستان  در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در اجرای تشدید اقدامات کنترلی و انسداد نوار مرز و مبارزه با قاچاقچیان، مرزبانان هنگ مرزی بانه پوشش معابر و خلاهای مرزی را دستور کار قرار دادند.

سرهنگ محمدعارف سپهری افزود: شب گذشته مرزبانان نیروی انتظامی در حین کنترل و پایش نوار مرزی با کاروان قاچاقچیان مواجه شدند و بلافاصله با اخذ موضع مناسب ، عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کردند و قاچاقچیان که خود را در محاصره دیدند با استفاده از تاریکی شب و پوشش کوهستانی منطقه به سمت خاک کشور مقابل فرار کردند.

وی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، اضافه کرد: متجاوزان و قاچاقچیان بدانند سلحشوران مرزبانی استان کردستان با اقتدار از مرزها دفاع و با آنان مقابله می کنند و قطعا راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش های نظام و انقلاب ادامه دارد.

ستوانسوم شهید مرزبان " رشید سپهوند" مجرد و اهل استان لرستان است.

پیکر مطهر این شهید برای خاکسپاری به زادگاهش خرم‌آباد در استان لرستان منتقل خواهد شد.

شهرستان مرزی بانه در فاصله ۲۷۰ کیلومتر سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha