۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84458007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ خبر انتظامی از میاندوآب‌

۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۵۴
کد خبر: 84458007
۲ خبر انتظامی از میاندوآب‌

مهاباد- ایرنا- کشف چهار تن تخم‌مرغ توزیع خارج از شبکه و توقیف اتوبوس حامل کارت‌های گرافیک ماینر در میاندوآب از جمله اخبار کوتاه انتظامی طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان است.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و برابر گزارش های رسیده مبنی بر اینکه افرادی فرصت طلب و سود جو با خرید اقلام یارانه ای در شهرستان های جنوب آذربایجان‌غربی به فروش آن در شهرهای عمقی کشور اقدام می‌کنند برخورد با این متخلفان در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی گفت: در این زمینه ماموران ایست بازرسی شهید "محمدنژاد" حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودرو سواری نیسان  مشکوک  و آنها را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو ها مقدار چهار تن تخم مرغ به صورت خارج از توزیع شبکه و بدون مدارک قانونی، کشف شد.  

فرمانده انتظامی میاندوآب‌ با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش برآوردی محموله مکشوفه یک میلیارد ریال اعلام شده است، اظهار داشت: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو سواری نیسان توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

اتوبوس حامل کارت‌های گرافیک ماینر در میاندوآب توقیف شد 

سرهنگ رستم‌پور در ادامه از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف ۶ دستگاه کارت گرافیک ماینر در آن خبر داد و افزود: ماموران ایست بازرسی شهید "محمدنژاد" میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب- تبریز به یک دستگاه اتوبوس به ظن حمل کالای قاچاق، مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از اتوبوس متوقف شده، تعداد ۶ دستگاه کارت گرافیک ماینر کشف و ضبط شد.

سرهنگ رستم‌پور گفت: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو اتوبوس توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha