۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۲۲:۵۷
کد خبر: 84458280
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار بوشهر:مجموعه نفت به مسئولیت اجتماعی خود توجه کنند

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهرگفت: مجموعه وزارت نفت در کنار اجرای پروژه‌ها نسبت به اجرای مسئولیت اجتماعی خود در منطقه پیرامونی در این استان مقیّد باشند.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند پنج‌شنبه شب در نشست مدیران نفتی با وزیر نفت در عسلویه بوشهر افزود: توجه به عدالت اجتماعی و مسئولت اجتماعی در حوزه پروژه‌ها از جمله نکته‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در نشست با هیات دولت است که انتظار می‌رود این نکته همواره مورد توجه مجموعه نفت در عسلویه قرار گیرد.

وی یادآورشد: براین اساس مجموعه نفت در حوزه مسئولیت اجتماعی نسبت به جامعه پیرامونی خود دقت نظر بیشتری داشته باشد.

گراوند اضافه کرد: در همین ارتباط بیمارستانی برای مردم عسلویه مصوب دولت است که انتظار می‌رود مجموعه نفت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی اقدام به اجرای آن کنند و مردم عسلویه، جم، کنگان و دیر از مزایای این بیمارستان بهره‌مند شوند.

استاندار بوشهر در خصوص حقوق و دستمزد کارکنان مجموعه نفت ادامه داد: باید در رابطه با حقوق و دستمزد و مزایای فعالان صنعت نفت باید پی‌گیری لازم انجام شود.

گراوند بیان کرد: حیف است نیروهای تاثیرگذار مجموعه نفت در این شرایط اقتصادی که تمام نگاه‌ها به سمت این صنعت، پتروشیمی‌ها و به گاز است؛ متخصصان این صنعت دلسرد شوند .

وی یادآور شد: وزیر نفت دولت سیزدهم از جنس کارکنان نفتی است و توجه به نیروی انسانی از ویژگی‌های شخصیتی وی است .

استانداری بوشهر با تاکید براینکه این انتخاب مایه خوشحالی و برای صنعت نفت ارزشمند است گفت: ما از گاز، میعانات و نفت صحبت می‌کنیم در حالی که بالاتر از این منابع نیروی انسانی است که باید این صنعت را بچرخاند. 

وی در خصوص تزریق واکسن شاغلان صنعت نفت افزود: در زمان حاضر با پی‌گیری انجام شده واکسن در جزیره خارگ، فلات قاره منطقه امام حسن (ع) دیلم،  جم و عسلویه در حال انجام است و در صورت وجود مشکل پی‌گیری لازم در این خصوص انجام می‌شود.

جواد اوجی وزیر نفت به همراه معاونان و برخی از مدیران ارشد صنعت نفت به منظور سفری دو روزه و بازدید از پروژه های پارس جنوبی غروب امروز (پنج شنبه ۱۱ شهریور ماه) وارد عسلویه شد.

به گزارش ایرنا ، مهندس جواد اوجی و شماری از مدیران ارشد صنعت نفت ،  وارد فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه شدند و مورد استقبال  عبدالکریم گراوند استاندار ، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و شماری از مدیران شرکت های مستقر در پارس جنوبی قرار گرفتند.

بازدید از پروژه های در دست اجرا ، بررسی روند پیشرفت پروژه ها و برگزاری نشست  با مدیران، مجریان و پیمانکاران فازهای در دست اجرا در پارس جنوبی بمنظور تسریع در عملیات اجرایی و رفع موانع احتمالی از مهمترین اهداف نخستین سفر وزیر نفت به پارس جنوبی است.

حسن منتظر تربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی او را در این سفر همراهی می‌کنند.

همچنین حجت السلام شیخ موسی احمدی عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، عسلویه و جم وزیر نفت را در این سفر همراهی می کند.

این نخستین سفر وزیر نفت دولت سیزدهم به عسلویه در استان بوشهر و بررسی وضعیت صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha