بهره برداری از ۷ طرح شاخص عمرانی در شهرستان بندرلنگه آغاز شد

بندرعباس- ایرنا- بهره برداری از هفت طرح مهم و شاخص عمرانی در شهرستان بندرلنگه با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

فرماندار بندرلنگه روز جمعه درمراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: برای ساخت این طرح‌ها اعتباری افزون بر یک هزار و ۳۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است ّ
احمد شیبانی افزود: طرح‌های افتتاحی شامل بهره برداری از راه قطعه ۶، چهار بانده محور بندرلنگه به پارسیان به طول ۱۵ کیلومتر، زمین چمن مصنوعی روستای «بندر حسینه» و روستای «کنخ»، ۱۲ واحد مسکونی پزشکان بیمارستان شهدای بندرلنگه و پروژه های شهرداری بندرکنگ است.
وی بیان داشت: همچنین در این روز  ۶ طرح پرورش میگو در سایت سایه خوش بندرلنگه در زمینی به مساحت ۸۱ هکتار و با هزینه ۲۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که برای ۴۱ نفر شغل ایجاد کرده است.
فرماندار بندرلنگه اظهارداشت: بهره برداری از طرح آبرسانی به روستاهای «چاه دراز » و «چاه احمد» با هزینه ۳۵ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی در این روز است .
شیبانی یادآورشد: این طرح آبرسانی شامل احداث ۱۰ کیلومتر خط انتقال ۳۵۵ و ۷۴ کیلومتر شبکه و احداث ۱۰۰ کیلومتر. مخزن و ایستگاه پمپاژ ۲ روستا است که حدود ۳۵۰ نفر از آب سالم بهره مند می‌شوند.
شهرستان بندرلنگه در ۲۵۱ کیلومتری جنوب غربی بندرعباس، یکی از قدیمی ترین بندرهای جهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha