۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84458595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسئولان مشکلات مردم را از نزدیک بررسی و برای حل آن به جد تلاش کنند

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: مسئولان در تمامی سطوح باید در میان مردم باشند و مشکلاتشان را از نزدیک بررسی و برای حل آن به جد تلاش کنند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی "ره" رشت با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی به مردم است، اضافه کرد: نظام اسلامی اگر در عمل و اجرا مردم را نداشته باشد ادامه حیات برای او سخت خواهد شد.

خطیب جمعه رشت بیان داشت: اینکه نظام اسلامی بیش از ۴۰ سال کامیاب بوده و با شاخص های خوب در دنیا درخشیده به خاطر این بود که مردمی وارسته و بزرگ را در تمامی میادین داشت. 

آیت الله فلاحتی در ادامه سخنانش با بیان اینکه ظرفیت کشور طی سالهای گذشته نادیده گرفته شد، اظهار داشت: نه اینکه کاری انجام نشد ، کشور و نظام اسلامی پیش می رود و بخش های مختلف در کشور مایه سربلندی کشور و دنیا است اما بیش از این می توانستیم رشد و پیشرفت کنیم. 

امام جمعه رشت بر لزوم اعمال نظارت های سختگیرانه در تمامی بخش ها به خصوص اقتصادی تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به وحدت رویه بین قوای سه گانه کشور شرایطی مناسب فراهم شده است و لذا لازم است اقداماتی که به مردم وعده داده شده، اجرایی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha