۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۱۶
کد خبر: 84458718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم لیگ برتری نساجی مازندران در شهرستان نیر و سرعین اردو زد

اردبیل - ایرنا - تیم لیگ برتری نساجی مازندران برای حضور قدرتمندانه در لیگ بیست و یکم، اردوی آمادگی خود را زمین چمن طبیعی شهرستان‌های " نیر" و "سرعین" برپا کرد.

به گزارش ایرنا ، سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران روز جمعه به خبرنگاران گفت: قرار بود نساجی اردوی خارجی داشته باشد ولی با انصراف از این تصمیم، مقرر شد در منطقه خوش آب و هوای شهرستان‌های سرعین و نیر اردوی هشت روزه تیم برپا شود.

فرزاد مجیدی بیان کرد: در کنار تمرینات منظم تیم نساجی در نوبت صبح و عصر و ارتقا آمادگی و بدنسازی، قرار است سه دیدار تدارکاتی نیز در سرعین با تیم‌های استان اردبیل برگزار کنیم تا آمادگی بازیکنان را به خوبی مورد محک و سنجش قرار دهیم.

وی افزود: امیدواریم تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ بیست و یکم بتواند بازی‌های خوبی را انجام داده و در جایگاه مناسبی که هواداران انتظار دارند، حاضر شود.

فرزاد مجیدی در خصوص کادر فنی این تیم نیز گفت: علی جانملکی سرمربی سابق تیم‌های پایه استقلال، سایپا و تیم لیگ یکی گل ریحان البرز به کادرفنی نساجی مازندران پیوست.

تیم لیگ برتری نساجی مازندران در شهرستان نیر و سرعین اردو زد

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران بیان کرد:  امیررضا رفیعی دروازه‌بان تیم جوانان ایران و فصل گذشته سایپا امروز طی توافقی با مدیرعامل باشگاه نساجی قرارداد خود را به مدت چهار فصل امضا کرد تا در فصل جدید لیگ برتر با پیراهن این تیم شمالی به میدان برود.

به گفته وی ،  مرتضی منصوری مدافع فصل گذشته سپاهان هم امروزبا عقد قراردادی به مدت ۲ فصل به نساجی مازندران پیوست

وی با بیان اینکه تاکنون "رضا دهقانی، نیما میرزازاد، سجاد آقایی و محمود قائد رحمتی " از جمع تیم نساجی جدا شدند و فصل پیش رو در این تیم نخواهند بود، گفت: هشت بازیکن دیگر تیم نساجی نیز با صلاحدید کادر فنی وتوافق با باشگاه قرارداد خودشان را تمدید کردند.

مجیدی  اضافه کرد: پیش بینی می‌شود دست‌کم ۳ بازیکن دیگر جذب تیم  شود و این کار توسط مدیریت باشگاه در فضای کاملاً آرام در حال انجام است.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری و سرعین در ۲۷ کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha