۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۲۰
کد خبرنگار: 1370
کد خبر: 84458725
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 امام جمعه نایین: مسئولیت‌ها به افراد شایسته سپرده شود

اصفهان-ایرنا-امام جمعه نایین گفت: مسئولیت ها باید به افراد شایسته سپرده شود تا امور به درستی و به مرور انجام شود. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه در رواق فاطمیه نایین اظهار امیداوری کرد:  دولت آیت الله رییسی بی اعتمادی مردم را، با فعالیت فوری و عملیاتی و یکی بودن حرف و عمل بنا به فرمایش رهبری، برطرف نماید تا امید و اعتماد مردم ترمیم شود و بیش از این  شاهد این مشکلات نباشیم.

امام جمعه  نایین، با اشاره به جنایات و فرار مفتضحانه آمریکا از افغانستان، تاکید کرد: آمریکا از سال ٢٠٠١ به بهانه حوادث ١١ سپتامبر و مبارزه با تروریسم به افغانستان حمله کرد و در ٢٠ سال گذشته به جز اشغال، تخریب، آوارگی‌ برای مردم افغانستان چیزی باقی نگذاشتند.

وی اظهار داشت: قیام ۱۷ شهریور ملت مسلمان ایران علیه رژیم منحوس پهلوی باعث شد پایه‌های رژیم طاغوت به لرزه درآید لذا پیام عدالت خواهی این قیام هیچگاه از یاد نخواهد رفت.
امام جمعه نایین  بیان کرد: عزت امروز ایران اسلامی نتیجه مقاومت‌های مردمی است، اضافه کرد: نظام اسلامی اگر در عمل و اجرا مردم را نداشته باشد ادامه حیات برای او سخت خواهد شد.

امام جمعه  نایین به دهم شهریور روز پدافند هوایی اشاره کرد و گفت: پدافند هوایی کشور در ۸ سال دفاع مقدس با تمام وجود در دفاع از آسمان ایران اسلامی از جان خود گذشتند، قدردان آنها هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha