امام جمعه موقت دامغان: رسالت مهم دولت سیزدهم بازسازی اعتماد عمومی است

سمنان-ایرنا- امام جمعه موقت دامغان گفت: بازسازی اعتماد عمومی در جامعه، یکی از مهم ترین و اصلی ترین وظایف دولت سیزدهم است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

به‌ گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد فوادیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، افزود:بازسازی اعتماد عمومی مردم با رفع کمبودها، حضور سرزده و بدون اطلاع قبلی در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری کشور، عمل گرایی، ندادن وعده‌هایی که شدنی نیست، بیان موانع به صورت شفاف به مردم، و تکیه بر استعدادهای داخلی جوانان توانمند کشور، محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون دچار فراز و نشیب های بسیاری بود که امتحان الهی در آن نهفته بود. 

فوادیان ادامه داد: امروز سکان ریاست جمهوری به مرد میدان عمل و مبارزه با فساد و تبهکاری، آیت الله سید ابراهیم رییسی سپرده شده است که در ماه‌های اول ریاست جمهوری به صحنه آمده و از نزدیک با مردم سخن می‌گوید و این نعمت بزرگی است. 

وی به ۱۲ شهریور سالروز شهادت رییس‌علی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس اشاره کرد و گفت: انگلیس موجود خطرناک و ویروس کشنده ای است که با ورود به هر کشور و حکومتی، آن جامعه را نابود می‌کند.

فوادیان ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین حسینیان امام جمعه سابق دامغان، خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که سنگر امامت جمعه‌ دامغان همواره از نیروهای مخلص، ایثارگر، فداکار، عالم، متدین، انقلابی و مردمی بهره‌مند بوده و امروز افتخار این سنگربانی نصیب حجت الاسلام رستمیان شده که نیروی موفق و ولایتمدار است.

وی افزود: کرونا به عنوان یک بلای عام در جهان شیوع پیدا کرده است که همه باید با دعا کردن و رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی، از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم. 

امام جمعه دامغان در ادامه به ۱۷ شهریور روز کشتار بی‌رحمانه مردم در میدان شهدا تهران، یکم ماه صفر و ورود اسرا به شام و شهادت امام سجاد (ع) اشاره کرد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha