۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84459325
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ میلیون و ۲۶۵ هزار جلد کتاب در مدارس کردستان توزیع شد

سنندج- ایرنا- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان با اشاره به آغاز توزیع کتب درسی در استان گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۲۶۵ هزار جلد کتاب در مدارس توزیع شده است.

نظام مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کار توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان در شهرستان‌ها و مناطق استان آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده کار توزیع کتاب‌ها تا ۲۰ شهریور انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون توزیع کتاب‌های درسی از ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق به مدارس در حال انجام است، گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۴۱۹ جلد کتاب درسی دوره های تحصیلی ثبت سفارشی تحویل گرفته شده که۲ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۶۷۶ جلد آن تاکنون در توزیع شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان با اشاره به ثبت سفارش ۲۷۲ هزار و ۹۳ دانش آموز استان تا تاریخ ۱۳ شهریور۱۴۰۰ تاکید کرد: ثبت سفارش در سامانه فقط در صورتی امکان پذیر است که ثبت نام دانش آموز توسط مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ در سامانه سیدا نهایی شده باشد.

وی با اشاره به کسب رتبه سوم کشوری در ثبت سفارش کتاب‌های درسی اضافه کرد: تاکنون حدود ۹۱.۱۹ درصد دانش آموزان استان موفق شده‌اند در سامانه کتب درسی ثبت سفارش کنند.

مرادی زمان توزیع کتاب توسط مدارس در دوره های تحصیلی به دانش آموزان را ۱۰ شهریور اعلام کرد و گفت: دانش آموزان می‌توانند برای ثبت، مشاهده و پیگیری سفارش کتابهای درسی خود از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com روی دکمه "ورود دانش‌آموزان" کلیک کنند.

وی یادآور شد: تحویل کتاب درسی از اداره آموزش و پرورش منطقه به مدرسه، بر اساس سفارش‌های (فردی یا گروهی) پرداخت شده در سامانه خواهد بود، ضمن اینکه تا پایان شهریور جاری اصلاح ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سامانه امکان پذیر است.

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha