۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۲
کد خبر: 84459505
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر مطالب و لینک‌های مطبوعات ۱۳ شهریور شیراز

۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۲
کد خبر: 84459505
مروری بر مطالب و لینک‌های مطبوعات ۱۳ شهریور شیراز

شیراز - ایرنا- مطبوعات روز شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ شیراز با برجسته کردن برخی اخبار کشوری و محلی استان فارس، آخرین رویدادهای مرتبط با موضوع کرونا را در نیم صفحه نخست خود بازتاب داده اند.

خبر جنوب روزنامه چاپ شیراز با عنوان " یک کرونای سهمگین در راه است " احتمال ورود کرونای لامبدا را بررسی کرده و از وعده واردات ۱۹ میلیون دوز واکسن در هفته جاری تیتر زده است، این روزنامه از بلاتکلیفی مردم در دوراهی داروهای طب سنتی و داروهای کرونا گزارشی نوشته است.

پیشنهاد یک فعال محیط زیست فارس مبنی بر اینکه " روزی به نام شهدای زاگرس نامگذاری شود " عنوان برجسته روزنامه عصر مردم دیگر روزنامه محلی شیراز است ، این روزنامه در سرمقاله خود ساخت و ساز مسکن را یک سر و هزار سودا دانست و نوشت : از جمله مسایلی که می تواند در کنار توجه به ساخت و ساز موجب رونق خانه سازی به ویژه توسط بخش خصوصی شود توجه به تعاونی های مسکن است.

روزنامه سبحان با عنوان " چرا لبنیات گران شد " گزارشی از گران شدن شیر و افزایش قیمت لبنیات چاپ کرد ، این روزنامه از انتظار شیراز برای تعیین شهردار و دریافت نامه وزارت کشور نوشتاری درج کرد و روز یکشنبه را آخرین روز اظهارنظر درباره شهردار شیراز عنوان کرد.

روزنامه تماشا یک اظهار نظر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را برجسته کرد و نوشت : جان باختن واکسینه شده ها نزدیک به صفر است ، این روزنامه سخنان امام جمعه شیراز مبنی بر اینکه این روش که فقط حرف زده بشود و عملی نباشد را تغییر دهیم.

روزنامه شیراز نوین دیگر روزنامه محلی شیراز هم خروج فرسایشی کارخانه سیمان از شیراز عنوانی برجسته کرد و نوشت : شورای شهر باید به موضوع خروج کارخانه سیمان از شیراز ورود کند.این روزنامه سخنان شهردار منتخب شیراز را هم برجسته کرد و نوشت : وضعیت حمل و نقل و ترافیک مطلوب نیست.

" واگذاری ۱۲۰ پروژه بزرگ فارس به بخش خصوصی " عنوانی است که روزنامه افسانه در صفحه نخست درج کرد ، این سرخط موضوعی است که از سخنان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گرفته شده است.

طلوع یکی دیگر از روزنامه های محلی شیراز هم به نقل از رییس شورای شهر اهواز نوشت : ۶۳۰ نفر در شهرداری اهواز حقوق می گیرند اما وجود ندارند ، این روزنامه خبر احتمال تکرار واکسیناسیون هر ۶ ماه یا ۹ ماه را چاپ کرده است.

هفته‌نامه جهان پارس از دیگر نشریات چاپ شیراز نیز عنوان یک خود را به گزارشی از دیدگاه‌های استادان دانشگاه شیراز درباره ایران در افق ۱۴۰۴ اختصاص داد و تیتر "ماموریت بازگشت اعتماد" را در صفحه نخست برجسته کرد. "ساره، ستاره شد"،  پیشنهاد نامگذاری روزی به نام روز شهدای زاگرس، "گاندو؛ گاف در تلویزیون، عذرخواهی در اینستاگرام"، کشتی شهرداری شیراز به مقصد می‌رسد از دیگر عناوین صفحه نخست این نشریه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha