۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۰۳
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84460085
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فراخوان جشنواره ملی شعر دفاع مقدس در دزفول آغاز شد

۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۰۳
کد خبر: 84460085
فراخوان جشنواره ملی شعر دفاع مقدس در دزفول آغاز شد

دزفول-ایرنا- دبیر جشنواره ملی شعر دفاع مقدس از آغاز فراخوان این جشنواره در شهرستان دزفول خبر داد و گفت: این جشنواره فرصتی برای شاعران این عرصه است تا آثار خود را به نمایش بگذارند.

غلامرضا کاج عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره به مناسبت هفته دفاع مقدس از طرف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، برگزار می‌ شود
وی افزود: این جشنواره با موضوع عمومی، جنگ نرم، مدافعان سلامت و کودک و نوجوان و مقاومت بین‌الملل اسلامی برگزار می شود و شعرها باید با انعکاس دفاع مقدس سروده شوند.
دبیر جشنواره ملی شعر دفاع مقدس گفت: شعرهای  ارسالی نباید در هیچ نشریه‌ای منتشر شده باشند و در قالب فایل word به دبیرخانه ارسال شوند. 

وی مهلت ارسال آثار را تا ۱۵ مهر ۱۴۰۰ اعلام کرد و  افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به ایمیل galogahesorkh@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۰۶۱۳۲۲۰۱۶۳۱ تماس بگیرند.

کاج با بیان اینکه زبان‌ و گویش‌های محلی همراه با ترجمه فارسی از امتیاز ویژه‌ای برخوردارند، اظهارداشت: آثار منتخب این جشنواره در آیین اختتامیه استانی تجلیل خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha