۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۲۶
کد خبر: 84460817
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فضای اردوگاهی آموزش و پروش اردبیل به ۳۰ هکتار افزایش می‌یابد

اردبیل-ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با احداث سومین اردوگاه دانش‌آموزی استان در شهرستان خلخال فضای ارودگاهی در این استان به ۳۰ هکتار افزایش می‌یابد.

به گزارش ایرنا ، سید غلامحسن خلیلی موسوی روز یکشنبه در بازدید از اردوگاه دانش‌آموزی  ازناو خلخال با بیان اینکه پیش از این  ۲ اردوگاه دانش‌آموزی مقدس اردبیلی در شهر اردبیل و همچنین اردوگاه امام خمینی شهرستان نیز با وسعت ۲۵ هکتار راه اندازی شده است، ‌اظهار کرد:با راه‌اندازی مجموعه امکانات رفاهی،تفریحی و اقامتی اردوگاه دانش‌آموزی ازناو  در پنج هکتار و با فضای سبز بسیار مناسب مجموع فضایاردوگاهی  این استان به ۳۰ هکتار افزایش می ‌یابد.

وی بیان کرد: مقدمات  اجرای این پروژه فرهنگی ،تربیتی و تفریحی دانش آموزان استان اردبیل درمنطقه گردشگری ازناو خلخال از جمله تغییر کاربری زمین‌،اخذ مجوز و استعلامات اداری انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه اردوگاه دانش‌آموزی خلخال در سه فاز ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است، اظهار کرد:برای  پیمان سپاری پروژه این  اردوگاه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه مورد نیاز می‌باشد که بخشی از این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه‌ای استان تامین شده است.

در این بازدید سرپرست فرمانداری خلخال هم گفت: از سال ۱۳۷۹ وسایل خرید و تملک محل اردوگاه دانش‌آموزی خلخال به وسعت پنج هکتار تا سال ۱۳۹۶ عملا هیچ گونه اقدام موثری برای ایجاد امکانات اقامتی ورفاهی دانش‌آموزان در این محل صورت نگرفته و در طول ۲۱ سال گذشته این مکان همچنان به شکل باغ میوه دست نخورده باقی مانده است.

مسعود یگانه اضافه کرد: در سال جاری ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش نوسازی و تجهیز مدارس خلخال تخصیص یافته و  اعتبار لازم برای شروع پروژه امکانات اردوگاه دانش‌آموزی خلخال لحاظ خواهد شد.

سرپرست فرمانداری خلخال اظهار کرد: انتظار از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نگاه استانی به راه اندازی اردوگاه دانش‌آموزی خلخال و فراهم کردن زمینه استفاده ۲۵۰ هزار دانش‌آموز این استان از امکانات رفاهی و تفریحی این اردوگاه  است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha