آخرین وضعیت طرح‌های ورزشی در جهرم اعلام شد

۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲
کد خبر: 84461297
آخرین وضعیت طرح‌های ورزشی در جهرم اعلام شد

شیراز-ایرنا-رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم گفت: طرح‌های عمرانی ورزشی در شهرستان جهرم در حال توسعه است که نصب دومین رینگ بوکس شهرستان، پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مجموعه پارک آبی و در شرف افتتاح‌ بودن زمین‌های ورزشی جدید از جمله آن‌هاست.

عبدالرحیم خداجو روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین رینگ بوکس تخصصی در خانه بوکس شهرستان جهرم نصب شده است. این رینگ بوکس که همانند رینگ‌های تمرینی است و در ابعاد پنج در پنج متر با ارتفاع ۲۰سانتی‌متر از سطح زمین و از اعتبارات شخصی در سالن اختصاصی بوکس جهرم نصب شد.

وی تصریح کرد: هیات بوکس شهرستان جهرم در مدت زمان کرونایی بیکار ننشسته‌اند و سعی کرده‌اند تجهیزات خود را برای پیشرفت بیشتر ورزشکاران تا بازگشایی کامل باشگاه‌های ورزشی گسترش دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم  اظهار کرد: دیگر رینگ بوکس خانه بوکس جهرم با ابعاد  ۷ متر در۷ متر یکی از استانداردترین رینگ‌های بوکس در سطح استان فارس است.

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مجموعه پارک آبی در ورزشگاه تختی با مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت است که هم‌اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این مجموعه در استخر قدیمی مجموعه  تختی و به صورت سرپوشیده احداث خواهد شد.

خداجو تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۲ میلیارد تومان برای احداث این پارک آبی هزینه شده که تکمیل آن در مجموع ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد. در صورت تامین اعتبار پروژه پارک آبی، روند تکمیل این پروژه تسریع می‌شود.

وی اظهار کرد: کلنگ‌زنی یا بهره‌برداری از چند زمین چمن در شهرستان جهرم نیز به مناسبت هفته ورزش با حضور مقامات کشوری و استانی انجام خواهد شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha