کلنگ احداث ساختمان فوریت‌های پزشکی بیوران سفلای سردشت زمین زده شد

مهاباد- ایرنا- طرح احداث ساختمان فوریت‌های پزشکی منطقه بیوران سلفی سردشت با همت و مشارکت خیران سلامت این شهرستان با حضور جمعی از مسوولان کلنگ زنی شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت روز دوشنبه در حاشیه کلنگ زنی این طرح اظهار داشت: ساختمان پایگاه فوریت‌های پزشکی بیوران سفلی در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع، در ۲ طبقه توسط خیرین عرصه سلامت طی ۲ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

داوود آتشی افزود: پایگاه فعلی فوریت های پزشکی هم اکنون در محل ساختمان دهیاری روستای بیوران با هشت نفر تکنسین و یک دستگاه آمبولانس مستقر است که با اتمام پروژه به محل جدید نقل مکان و به بیش از ۱۴ هزار نفر خدمات پیش بیمارستانی ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه هزینه احداث این طرح توسط خیران سلامت تامین خواهد شد، اضافه کرد: تاکنون سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طرف خیران سلامت سردشت و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیران دانشگاه علوم پزشکی برای شروع طرح جمع آوری شده است.

آتشی با قدردانی از حمایت و کمک های فرماندار و اعضای شورای تامین، از ادارات منابع طبیعی و اوقاف در وقف این زمین جهت احداث ساختمان گفت: با بهره برداری از این مرکز، شاهد ارایه خدمات ارزنده پیش بیمارستانی برای ساکنین این منطقه خواهیم بود.پ

 شهرستان مرزی سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفری در جنوب آذربایجان غربی و در جوار مرزهای عراق واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha