۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۴۰
کد خبرنگار: 952
کد خبر: 84462929
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حجم ذخیره‌سازی مخازن آب روستایی باقرشهر در شهرستان ری افزایش یافت

شهرری - ایرنا - مدیر امور آبفای باقرشهر در شهرستان ری با بیان اینکه مخزن قدیمی ۱۰ هزار مترمکعبی روستاها به مخزن جدید چهارهزار مترمکعبی متصل شد، گفت: حجم ذخیره‌سازی مخازن آب روستایی حومه این شهر افزایش یافت.

مسلم سلطانیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با افزایش حجم ذخیره سازی آب قدرت مانور و مدیریت شبکه و همچنین  مشکل تامین آب باقرشهر و روستاهای اطراف آن در زمان های اوج پیک مصرف برطرف می شود.

وی ارتقای کمی و کیفی آب و پایدار سازی شبکه توزیع را از نتایج مهم اتصال این ۲ مخزن برشمرد و افزود: به منظور اتصال این ۲ مخزن، ۵۰ متر لوله گذاری به قطر ۳۰۰ میلی متر از جنس چدن داکتیل انجام شده است و سه راه گیری از خط انتقال چاه های تامین کننده آب آشامیدنی به مخزن ها نیز با وجود محدودیت های اجرایی، به طور کامل انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سلطانیان به تلاش های صورت گرفته در زمینه اصلاح و بازسازی شبکه آب روستاهای زیر پوشش امور آبفای باقرشهر اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای کمی و کیفی آب روستاهای تحت پوشش، پنج دستگاه شیرخط به قطرهای ۱۵۰،۱۰۰ و ۲۰۰ میلی متری در روستای دوتویه اولیاء و ۳ دستگاه شیرخط جدید و معیوب  نیز در روستای عظیم آباد نصب و تعویض شد.

به گزارش ایرنا، باقرشهر یکی از شهرهای بخش کهریزک است که در جنوب شهرستان ری با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت قرار دارد، امور آب و فاضلاب این شهر به ۱۳ هزار مشترک آب خدمات رسانی می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha