صدا و سیما شبهات درباره میزان اثربخشی داروهای کرونا را اطلاع‌رسانی کند

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم از صدا و سیما خواست به همراه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شبهات ایجاد شده درباره میزان اثربخشی داروهای کرونا را اطلاع‌رسانی کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «مسعود خاتمی» ‌ در جلسه علنی روز  سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری، گفت: متاسفانه روزانه دست‌کم ۵۰۰ نفر از هموطنان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از بین می‌روند و بیشتر بیمارستان‌ها مملو از بیمار است و حتی شنیده شده که در پارکینگ بیمارستان‌ها هم بیماران کرونایی بستری شده‌اند.

نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس یازدهم ادامه داد: در این شرایط واکسیناسیون عموم مردم هر چه زودتر انجام شود. بیشتر مردم هنوز واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند که تامین واکسن در این شرایط یک امر بسیار مهم و ضروری است.

خاتمی با اشاره به مشکل مشکل تامین داروی کرونا و عدم شفاف سازی درباره میزان اثر بخشی و عدم اثربخشی داروها، گفت: برخی از پزشکان می‌گویند که فلان داور برای کرونا موثر نیست ولی پزشک دیگری همان دارو را برای درمان کرونا تجویز می‌کند که این سبب افزایش بحران کرونا شده است.

وی از صدا و سیما خواست که ستادی تشکل دهد و با دعوت از صاحب نظران و متخصصان این حوزه در این باره اطلاع رسانی کند. همچنین از وزارت بهداشت درخواست می‌شود به صدا و سیما کمک کرده و میزان اثر بخشی واکسن‌ها را به مردم توضیح دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha